Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sea Tower

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sea Tower

    eentje van zaterdag ochtend bij toeval aan de kust

    grote versie

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Sea Tower

    goe bezig, patrick. dit vind ik zalig.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Sea Tower

      Mooie zachte plaat en goede compo. Ik vraag me af zou er niet wat meer contrast in mogen zonder echt hard te worden....
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Sea Tower

        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
        Mooie zachte plaat en goede compo. Ik vraag me af zou er niet wat meer contrast in mogen zonder echt hard te worden....
        ik heb het overwogen en ook uitgeprobeerd maar ik wou het zacht houden daarom ik heb ik deze keuze gemaakt ,dank voor je moeite om deze reactie te plaatsen

        Comment


        • #5
          Re: Sea Tower

          Deze is hier al verschillende malen gepasseerd en ik vind het knap dat het steeds op een totaal andere manier wordt gepresenteerd en afgewerkt.
          Heel mooie uitvoering Patrick en de zachte afwerking vind ik wel passend

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Sea Tower

            een knaller en dat vooral in zijn eenvoud.....eentje om gezond jaloers op te zijn patrick...

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Sea Tower

              Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
              een knaller en dat vooral in zijn eenvoud.....eentje om gezond jaloers op te zijn patrick...

              Groetjes
              Freddy
              Dank je Freddy

              Comment


              • #8
                Re: Sea Tower

                sorry maar geef mezelf een duwtje naar boven ,ik werd opeens naar helemaal beneden gacatapulteerd

                Comment


                • #9
                  Re: Sea Tower

                  Een hele mooie, Ik volg Kurt toch wel een beetje in zijn commentaar
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sea Tower

                    Fraaie sluitertijd en afwerking. Vooral het "verschillende" water is erg mooi.
                    Bij ons aan de Brouwersdam staat er ook een, die in mijn to-do lijstje staat.
                    Ik ga daar maar even mee wachten, tot ze deze mooie vergeten zijn. Al heb ik een net iets ander idee hiermee. (top-secret)
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment

                    Working...
                    X