Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

capegrisnez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] capegrisnez


    Ok? graag tips

  • #2
    Re: capegrisnez

    niemand tips aub ?

    Comment


    • #3
      Re: capegrisnez

      Het is zeker een mooi landschap, maar ik ga eerlijk zijn. Ondanks de planten in de voorgrond zit er geen diepte in.
      Vermoedelijk door de horizontale opbouw. Een diagonaal doet meestal al wonderen. Ook het formaat werkt niet echt mee. Scrol de helft van de lucht er maar eens af.
      Ik heb de foto binnen gehaald en de hooglichten stevig opgeschroefd, en om clippen te voorkomen de lucht weer terug geschilderd. Dan gaat de foto ook meer sprankelen.
      Verder ligt de scherpte bijna alleen op de voorste planten.
      Je zal wellicht niet zo blij worden van mij reactie, maar van diegenen die zwijgen zal je niet veel leren .
      En laat je net ontmoedigen, want de meesten van ons zijn eerlijk , maar wel behulpzaam.
      Succes verder.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: capegrisnez

        maar nee ik ben juist tevreden het is maar zo dat ik kan leren .Ik heb ook nog geen deftig programma ik heb nu gewoon picasa en wil me dringend eens een deftig programma aanschaffen.
        Alvast merci

        Comment


        • #5
          Re: capegrisnez

          Oorspronkelijk geplaatst door isacanon Bekijk bericht
          maar nee ik ben juist tevreden het is maar zo dat ik kan leren .Ik heb ook nog geen deftig programma ik heb nu gewoon picasa en wil me dringend eens een deftig programma aanschaffen.
          Alvast merci
          Een goed voornemen. Met een goed bewerkingsprogramma omgaan en in raw schieten, zal wonderen doen.
          (niet verder vertellen, maar ik zou me geen raad weten, zonder)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: capegrisnez

            Ik zou dit een beeld willen noemen met veel potentie..Een foto die met wat nabewerking echt tot leven zal komen, en dan ook diepte zal krijgen.
            Vooral het licht in het middendeel vind ik hier mooi..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: capegrisnez

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Ik zou dit een beeld willen noemen met veel potentie..Een foto die met wat nabewerking echt tot leven zal komen, en dan ook diepte zal krijgen.
              Vooral het licht in het middendeel vind ik hier mooi..
              Hier kan ik in volgen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X