Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communicatie + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Communicatie + update

    update


    origineel

    Last edited by K.photo; 28 november 2017, 07:59.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Communicatie

    Mooie ingetogen sfeer en ook duidelijk dat de winter in aantocht is.
    Voor mij persoonlijk mag er wat van de lichtere bovenlaag van de lucht af.

    Comment


    • #3
      Re: Communicatie

      Prachtig eenvoudige foto van opbouw met een mooie zachtblauwe tint. Het weggetje en de boom op een goede plaats.
      Ik zou ook opteren om een stuk van de lucht af te halen. Al scrollend bekwam ik (in mijn ogen)een mooie uitsnede, als de bomenrand , wolken en lucht, in min of meer in gelijke delen overblijven.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Communicatie

        machtig prachtig.

        niks aan veranderen, gewoon zo laten. de negatieve ruimte voegt er voor mij een, fantastisch, extra eenzaamheidsgevoel bij.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Communicatie

          Hopelijk gaan we nog wel een aantal van dit soort dagen krijgen deze winter..Want bij het zien van dit soort mooie winterse foto's begint het bij mij direct te kriebelen..
          Mooi van compo en ook de fijne zachte kleurtjes erg mooi..

          Kan wel volgen om stukje bovenzijde te croppen.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Communicatie

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            machtig prachtig.

            niks aan veranderen, gewoon zo laten. de negatieve ruimte voegt er voor mij een, fantastisch, extra eenzaamheidsgevoel bij.
            LOL ik kon al bijna raden dat jij deze prachtig ging vinden . Ik vrees ook als ik van de lucht een stuk af ga doen het een brave landschapsplaat gaat worden en het gevoel wat weg gaat gaan. Ga het toch maar ik proberen want raad van andere BDers ga ik niet in de wind slaan.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Communicatie

              Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
              Mooie ingetogen sfeer en ook duidelijk dat de winter in aantocht is.
              Voor mij persoonlijk mag er wat van de lichtere bovenlaag van de lucht af.
              ik was aan het zoeken wat er haperde maar ik vond het niet tot ik deze commentaar gelezen had ,voor mij is dit de nagel op de kop
              voor de rest een mooie

              Comment


              • #8
                Re: Communicatie

                Goed gezien Kurt en goed vastgelegd met die mooie zachte pastelkleuren

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Communicatie

                  knap beeld,
                  De communicatie verloopt uiteraard tussen boom en boompie hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Communicatie

                    Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                    LOL ik kon al bijna raden dat jij deze prachtig ging vinden . Ik vrees ook als ik van de lucht een stuk af ga doen het een brave landschapsplaat gaat worden en het gevoel wat weg gaat gaan. Ga het toch maar ik proberen want raad van andere BDers ga ik niet in de wind slaan.
                    Hier op BD heeft men liever brave landschapsplaatjes he...
                    Ik vind dat trouwens één van de grote gevaren van het forum, op de duur ga je al die goedbedoelde (!) raad onbewust toch oppikken, en riskeer je je eigen eigenheid wat te verliezen.

                    Machtig mooie fantastisch afgewerkte kleurvolle patsers van foto's vind je op het internet genoeg, die zijn zo boring als het maar kan. Foto's met een echt gevoel, dat is iets anders... En hier heb je er zo eentje om te koesteren.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Communicatie

                      Ik kan me goed voorstellen in dit landschap te staan 's morgens in alle vroegte om de bus naar de stad te pakken.
                      Mooi verstild beeld
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Communicatie

                        Niets aan wijzigen, mooi beeld.
                        Groetjes, Herman.
                        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Communicatie

                          Heb dus even een update geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat de up mij ook bevalt, niet meer of minder dan het origineel, gewoon anders. De sfeer van de foto verandert er enigszins door, minder afstandelijk en minder leeg.
                          Dank aan allen voor kijken en tips
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Communicatie

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            knap beeld,
                            De communicatie verloopt uiteraard tussen boom en boompie hé
                            Eigenlijk liep er nog een draad vanuit die paal maar die heb ik weggecloond omdat die de boom doorsneed. Je kan allerlei bespiegelingen maken over een beeld en dat vind ik net leuk. Voor mij is de communicatie tussen boom en paal verdwenen maar is er een nieuwe ontstaan met het boompje
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Communicatie

                              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                              Heb dus even een update geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat de up mij ook bevalt, niet meer of minder dan het origineel, gewoon anders. De sfeer van de foto verandert er enigszins door, minder afstandelijk en minder leeg.
                              Dank aan allen voor kijken en tips
                              Bedankt voor de update,Kurt. Precies zo ik er ook tegenaan kijk.
                              En bedankt dat je deur open stond.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X