Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olie Platform

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Olie Platform


    Eerste keer dat ik eens post in dit forum deel. Vertoef normaal meer bij de landschappen, maar dacht dat deze beter hier zou passen.
    Onderweg van Walvis bay naar Swakopmund, Namibie, kwamen we een hele verzameling olie platformen tegen. Door de lage olie prijs
    zakken deze af van Angola om onderhoud uit te voeren.

    Plots was er een muur van mist, wat wel meer gebeurd rond Swakopmund. Dit platform lag net nog op de rand van deze mistbank.




    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Olie Platform

    Serieuze constructie , zeg. Moet wel imponerend zijn om daar langs te varen.
    Heb je een iets ruimere foto? Ik denk dat de mistwerking beter tot zijn recht komt als het onderwerp bovenaan iets ruimer in beeld zit.
    Groeten,
    Geert

    Comment


    • #3
      Re: Olie Platform

      Overweldigend is het. Een ongrijpbaar en intimiderend bouwsel. Prima weergegeven en dan te bedenken dat de mist het beeld nog wat verzacht
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Olie Platform

        Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Serieuze constructie , zeg. Moet wel imponerend zijn om daar langs te varen.
        Heb je een iets ruimere foto? Ik denk dat de mistwerking beter tot zijn recht komt als het onderwerp bovenaan iets ruimer in beeld zit.
        Groeten,
        Geert
        Foto is van op de weg getrokken.
        Denk niet dat ik een ruimere heb. Had ook niet veel tijd, want enkele minuten later was het platform niet meer te zien door de mist.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Olie Platform

          Een beetje ruimer zou misschien inderdaad alles beter tot zijn recht laten komen, maar toch mooie foto.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Olie Platform

            Heel fraai vind ik dit, de mist was functioneel voor de sfeer
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X