Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pole Position + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pole Position + up

    Nog eentje van vorige winter. Om alvast eraan te wennen dat er straks weer ijs ligt.

    Pole Position.




    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Graag op zwart bekijken.
    Last edited by Johan1956; 27 november 2017, 19:33.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Pole Position

    Mooi opname Johan met een knappe omzetting

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Pole Position

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi opname Johan met een knappe omzetting

      grts
      Sieg
      en met een humorvolle titel
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Pole Position

        Knappe plaat en omzetting Johan, mooi gepresenteerd in het canvas!
        Mooie plek ook...
        mvg Christophe

        Comment


        • #5
          Re: Pole Position

          Bedankt voor de mooie reactie. Ik heb de foto maar een schopje gegeven, omdat hij al een eind weggezakt was
          Wel een teken dat ons forum-onderdeel goed gebruikt wordt.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Pole Position

            mooie opname, al stoort voor mij de paal, maar dat ligt aan mij, ik weet het.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Pole Position

              Foto die heel lekker wegkijkt met zowel een mooi voorgrond element, knappe lijnen in het middendeel..En dan weer hoe alles naar elkaar komt aan het einde...Mooi..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Pole Position

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Bedankt voor de mooie reactie. Ik heb de foto maar een schopje gegeven, omdat hij al een eind weggezakt was
                Wel een teken dat ons forum-onderdeel goed gebruikt wordt.
                ik denk idd dat deze één van de betere forum onderdelen is ,als ik zie hoe flauwkes het is op de andere
                een mooie opname en omzetting maar heb een beetje mijn twijfels over de scherpte in de voorgrond eigenlijk zie ik alleen het paaltje "scherp ",al begrijp ik het niet goed op f11 met een breedhoek ,is deze uit de hand getrokken miss (1/5de )?

                Comment


                • #9
                  Re: Pole Position

                  Bedankt voor de reacties en Patrick voor de opmerking over de scherpte. Daarom een update geplaatst.
                  Ik zie wel dat verscherping heel snel afgestraft wordt, omdat er tussen het water en de stengels een groot contrast zit.
                  Bij de foto is gebruik gemaakt van een statief, (eigenlijk bij 95% van mijn foto's) omdat je dan toch veel bewuster de compo bepaald.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X