Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony 828 zoekt flits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony 828 zoekt flits

    hallo,
    een vriend van mij heeft een Sony 828, maar vermits hij nogal graag veel binnenhuis opnames maakt is hij op zoek naar een goede flits die natuurlijk ook goed samenwerkt met die 828. Onrechtstreeks kunnen flitsen is natuurlijk een must
    Iemand een goede sugestie ( liefst eentje die geen stukken van mensen kost )

    TIA
    ---
    darix
    afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
    D70s

  • #2
    Re: Sony 828 zoekt flits

    Oorspronkelijk geplaatst door darix
    hallo,
    een vriend van mij heeft een Sony 828, maar vermits hij nogal graag veel binnenhuis opnames maakt is hij op zoek naar een goede flits die natuurlijk ook goed samenwerkt met die 828. Onrechtstreeks kunnen flitsen is natuurlijk een must
    Iemand een goede sugestie ( liefst eentje die geen stukken van mensen kost )

    TIA
    Hey,


    kijk eerst eens naar deze sony, dat is het nieuwste model dat gemaakt is voor de F828, dus het kost ook nog een 250 eurokes,ik weet niet of die onrechtstreeks kan flitsen. maar denk het niet



    Deze kan wel onrechtstreeks flitsen! En is ook het goedkoopst!!!

    Het aankopen kan bij http://www.top-foto.de/. Heeft een betrouwbare reputatie.
    (kijk onder Blitzgeräte)

    Groetjes,

    Jonas
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment

    Working...
    X