Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar men gaat ... (5)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Waar men gaat ... (5)


    Waar men gaat langs vlaamse wegen ...
    Je vind ze in alle soorten en maten, telkens anders, maar altijd leuk


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Waar men gaat ... (5)

    Hoe vind je ze toch allemaal, ook weer een mooie en dan vooral door de herfstige kleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Waar men gaat ... (5)

      Eigenlijk zou je moeten zeggen waar men gaat langs belgische wegen. In de walen staat het er ook vol mee. Zelfs gewoon midden in het bos, verscholen achter een boom, of zelfs in een boom.


      De bank hoort zeker bij de foto, maar eigenlijk is ie net iets te prominent, denk ik.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar men gaat ... (5)

        Mooie voortzetting van de reeks.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Waar men gaat ... (5)

          Wel heel knap hoe je van al die kappeletjes zo'n mooi reeksje weet te maken, alleen al de tijd die hier in heeft moeten zitten..Knap..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Waar men gaat ... (5)

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            Eigenlijk zou je moeten zeggen waar men gaat langs belgische wegen. In de walen staat het er ook vol mee. Zelfs gewoon midden in het bos, verscholen achter een boom, of zelfs in een boom.


            De bank hoort zeker bij de foto, maar eigenlijk is ie net iets te prominent, denk ik.
            perfect zoals ik zelf dacht ,die bank was ook mijn eerste gedacht ,die loopt een beetje (teveel) met de aandacht weg , voor de rest vind ik de foto heel mooi door de herfstige tinten ,het gepaste seizoen voor dergelijke beelden

            Comment


            • #7
              Re: Waar men gaat ... (5)

              Aan variatie geen gebrek in deze materie, hier past de staat van de kapel goed bij het seizoen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X