Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tussen de bergen in oostenrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] tussen de bergen in oostenrijk


    Graag opbouwende tips aub

  • #2
    Re: tussen de bergen in oostenrijk

    Misschien is dat cliché maar ik mis een elementje in de voorgrond.
    Een bankje, een hekje, een struikje, ...
    Misschien heb ik wel schrik om de dieperik in te vallen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: tussen de bergen in oostenrijk

      Wat ik eigenlijk een beetje mis hier is diepte..Denk dat een beetje meer naar voren stappen met minder voorgrond beter had geweest..Verder is het wel een mooie foto met die 3 laagjes..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: tussen de bergen in oostenrijk

        Ik zou er bovenaan een stuk afhalen zodat dat donkerblauwe eraf valt, de opname komt dan nog meer in balans
        Wel een heel mooi landschap en goed dat je hier verticaal gaat om de laagjes te benadrukken

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: tussen de bergen in oostenrijk

          Goed ingespeeld op 3 lagen in kleur, maar ook mijn gevoelen zoekt naar een aandachtspunt.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: tussen de bergen in oostenrijk

            prachtig landschap waar je ongetwijfeld van genoten hebt.
            goed belicht. en zicht op 4 of 5 lagen bergketens met kleurverschillen.

            opbouwende tips ? :
            Niet dat ik je zou kunnen verbeteren ; maar ik zou eens proberen met totaal verschillende uitsnedes.
            probeer eens longitudinaal met maar beperkt gedeelte bruine voorgrond, en wolken tot aan die horizontale wolk.
            Die opeenvolging van bergketens zou er misschien beter uitkomen.

            hopelijk ben je hier iets mee, en nog succes !
            Geert.

            Comment


            • #7
              Re: tussen de bergen in oostenrijk

              De (mooie) kleuren zorgen er zeker voor dat de laagjes mooi uitkomen.
              Inderdaad is de plaats en standpunt niet gunstig ,om er echt diepte in te krijgen.
              Typisch zo'n plaats, waar onze ogen helemaal blij van worden, maar het 2-d beeld totaal iets anders laat zien.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: tussen de bergen in oostenrijk

                bedankt iedereen voor de tips.Naar voor stappen was niet mogelijk ik wou namelijk niet de dieperik in duiken :-) maar ik had idd ook al gehad om een stukje van de lucht af te doen

                Comment

                Working...
                X