Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My kinda weather

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] My kinda weather

    Afgelopen dinsdag nog een opaaltje gedaan, met schitterend LE weer. Hoewel het toch weer een uitdaging was met de harde wind.
    De beukende golven tegen het statief (er volgen nog wel wat foto's waar het statief al een centimeter of 30 a 40 in het water stond), opspattend zeewater, af en toe wat motregen...
    Als de foto dan lukt, ben je achteraf nog meer tevreden natuurlijk
    Hier de eerste uit de reeks,
    bedankt om te kijken,
    mvg Christophe.

    Last edited by stephenstoph; 23 november 2017, 17:50.

  • #2
    Re: My kinda weather

    Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag nog een opaaltje gedaan, met schitterend LE weer. Hoewel het toch weer een uitdaging was met de harde wind.
    De beukende golven tegen het statief (er volgen nog wel wat foto's waar het statief al een centimeter of 30 a 40 in het water stond), opspattend zeewater, af en toe wat motregen...
    Als de foto dan lukt, ben je achteraf nog meer tevreden natuurlijk
    Hier de eerste uit de reeks,
    bedankt om te kijken,
    mvg Christophe.

    Sterk beeld,ik voel mij daar al staan genieten. Prachtig.


    Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

    Comment


    • #3
      Re: My kinda weather

      De foto is heel mooi, en zeker door de gebruikte sluitertijd. De weinige kleuren doen het ook mooi met elkaar.
      De foto is zeer fraai naar het centrum gedacht. Je(denk ik) versterkt dat nog enorm. Knap werk.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: My kinda weather

        Mooie start in ieder geval, knappe opname hoor Christophe en niet makkelijk om echt volledig stil te blijven staan bij een LE opname en harde wind.
        Ga je daar naartoe voor één dagje ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: My kinda weather

          Ik heb hier eigenlijk weinig woorden voor. Kan enkel maar zeggen dat ik hoop dat we deze foto maandag terug zien.

          Comment


          • #6
            Re: My kinda weather

            Zeer knappe LE. Dynamiek in het water en tekening in de lucht samen met het vigneteffect trekken de kijker echt naar het centrum. Toning van de lucht is ook heel mooi.
            De persoon erbij hoefde niet per se, doch voegt het zeker en vast wel iets toe.

            Mvg.,
            Smets84.

            Comment


            • #7
              Re: My kinda weather

              super
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: My kinda weather

                Ja toppertje dit hoor!!
                Al wel vaker gezien, maar blijf het zeer graag zien, zeker als ze zo goed uitgevoerd zijn als deze..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: My kinda weather

                  Bedankt Sieg!
                  Vorig jaar heb ik m'n grens een beetje verlegd met een trip naar Etretat. Dat was met 1 overnachting. Sindsdien ontzie ik geen kilometer meer voor een daguitstap, de grens is twee a drie uur rijden maximum. Binnen die straal zie ik dat zeker zitten voor een daguitstap, als er dan meerdere dingen in de buurt zijn, niet voor 1 plek waar je maar een uurtje kan fotograferen. Maar van bij mij thuis (tegen Gent) is het geen twee uur rijden naar Opaalkust. Vroeg opstaan en tussen acht en negen sta je al te fotograferen hé
                  mvg Christophe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: My kinda weather

                    Heel apart en speciaal met natuurlijke creativiteit. De man straalt net een leidersfiguur, de zee gaat zo dadelijk opensplijten !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: My kinda weather

                      Christophe ,dat is meteen een sterke start ,prachtige dynamiek in deze foto ,(waarschijnlijk wel wat last gehad van zoutaanslag op je lens ,alhoewel de wind waarschijnlijk toen het zuiden kwam . in ieder geval ik ben benieuwd naar het vervolg

                      Comment


                      • #12
                        Re: My kinda weather

                        Sterk en wat een prachtig licht door de LE. Heel goed gemaakt.
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: My kinda weather

                          wowdie
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: My kinda weather

                            My kind of picture ( in my dreams) !
                            superplaat !

                            merkwaardig
                            als je lang kijkt zou je me kunnen doen geloven dat je voor een lichtwand staat en uw kunstwerk aan het bewonderen bent, vermoedelijk omdat het licht zo speciaal is ( schaduw zegt licht van voor, maar het licht op de zee beaamt dat niet ) In het zee-gedeelte lijkt er geen diepte te zitten.
                            maar ik vind het grandioos.

                            grten, Geert.
                            Last edited by geert62; 24 november 2017, 01:10.

                            Comment


                            • #15
                              Re: My kinda weather

                              Heel chique weer, wordt zeker eentje voor maandag!
                              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                              Comment

                              Working...
                              X