Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst in Twente 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Herfst in Twente 2

    Voordat het mosterd na de maaltijd wordt, nog maar een herfstplaatje.
    Was nog een serieus werk om al die blaadjes in de Twickelervaart te gooien.

    Herfst in Twente 2.



    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 23 november 2017, 16:35. Reden: 2 als versie-nr. in titel bij gezet
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Herfst in Twente

    Mooi tafereeltje met aangenaam licht en met al die kleine blaadjes lijkt het wel op een pointillistisch schilderij.

    Comment


    • #3
      Re: Herfst in Twente

      Lekker frisse kleurtjes, bijna lenteachtig zelfs ware het niet voor de afgevallen blaadjes. Het geheel komt wat te druk over vind ik persoonlijk, beetje het bos kwijt door het gebladerte.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Herfst in Twente

        Ik geniet van het mooie licht op het water en de blaadjes, een wat druk maar toch knap dromerig herfstbeeld !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Herfst in Twente

          Mooie frisse opname Johan, als je nu terugkeert met deze storm denk ik dat het beekje vol ligt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Herfst in Twente

            Mooi licht, ook in combinatie met die kleine gebieden op de linkeroever waar wat rechtstreeks zonlicht op valt. De sloot leidt mooi naar het punt in de foto met de grootste dichtheid in de bladeren waar de opname inderdaad wat pointillistisch oogt.

            Mvg.,
            Smets4.

            Comment


            • #7
              Re: Herfst in Twente

              dat is heel knap
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Herfst in Twente

                Vind hem persoonlijk niet echt heel druk...Je ogen worden vanzelf mee geleid door het beekje..En juist al die blaadjes met die mooie tinten is erg mooi..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Herfst in Twente

                  Wauw zeg, de blaadjes lijken je dwarrelend onder te dekken, uiteraard is dit gezichtsbedrog maar wel erg origineel
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herfst in Twente

                    prachtig zeg Johan ,toch één van de mooiste herfstfoto's die ik al heb gezien

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herfst in Twente

                      Allemaal bedankt voor de schitterende reacties.
                      Misschien dat sommigen het wel begrepen hebben, maar de nabewerking speelt bij deze foto een grote rol.
                      Het dromerige heb ik verkregen door een gedeelte van de foto te overgieten met een Orton-sausje.
                      De Orton laag heb ik t/m de bruine onderlaag weer weg-geschilderd, evenals de stammen van de bomen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      prachtig zeg Johan ,toch één van de mooiste herfstfoto's die ik al heb gezien
                      Hier moest ik even van blozen. Bedankt Patrick.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Herfst in Twente

                        Heel erg knap. Net een impressionistisch schilderij. Tof dat je ook de bewerking wilt vermelden.
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                        Comment

                        Working...
                        X