Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poldervreugde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] poldervreugde

    ergens in de zeeuwse polders



    naamloos-1040101-2_Fotor

    dank voor het kijken, Geert.
    Last edited by geert62; 21 november 2017, 22:56.

  • #2
    Re: poldervreugde

    Een hele mooie. Heerlijk leeg polderlandschap met een speciaal sfeertje. De plaatsing van de bomen zo ver naar links komt mij iets te kunstig over, een tikkie naar rechts mag van mij wel.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: poldervreugde

      Iets tè soft die wolken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: poldervreugde

        wel heel mooi die huisjes tussen de boompies. misschien inderdaad iets "te", maar het benadrukt wel de karakteristieke totale leegheid van de polders.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: poldervreugde

          Originele compo en bewerking. Heel mooi minimalistisch.
          Mij zal je niet horen, of het moet zijn dat ik de foto ook wel gemaakt zou willen hebben.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: poldervreugde

            Mooie zachte opname met veel lege ruimte, kan ik wel smaken want heb er ook zo enkele
            Denk wel dat ik persoonlijk hier voor het rechtse witte dak had afgesneden, of het dak minder opvallend gemaakt had

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: poldervreugde

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Mooie zachte opname met veel lege ruimte, kan ik wel smaken want heb er ook zo enkele
              Denk wel dat ik persoonlijk hier voor het rechtse witte dak had afgesneden, of het dak minder opvallend gemaakt had

              grts
              Sieg
              idem!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: poldervreugde

                sjieke dinges
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: poldervreugde

                  Speciaal beeld.
                  Originele bewerking/omzetting waarbij de leegheid van de poldervlakten extra in de verf werd gezet.

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: poldervreugde

                    heel kunstig en apart ,idd de bedoeling van de foto komt mooi tot uiting ,vnl door de plaats van de huisjes en de bomen in je foto ,van de bewerking ben ik minder fan

                    Comment


                    • #11
                      Re: poldervreugde

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      heel kunstig en apart ,idd de bedoeling van de foto komt mooi tot uiting ,vnl door de plaats van de huisjes en de bomen in je foto ,van de bewerking ben ik minder fan
                      Ik ben het hier volledig mee eens. Heel sterk beeld door de compositie. Maar van de bewerking ben ik ook minder fan.
                      https://sweet-flight.com/
                      Come fly with me
                      Vriendelijke groeten, Inge

                      Comment


                      • #12
                        Re: poldervreugde

                        dank voor de commentaren.

                        betreffende de bewerking : forum is't moment om eens iets te proberen hé. De intentie was om iets wazig-aquarelachtig te bekomen.
                        En het grauwe en nietige te onderstrepen ( 't moet niet altijd technicolor zijn).

                        foto is deze herfst genomen tijdens de 'Canadezentocht' , een 33km wandeltocht ter herdenking van de bevrijding van Knokke door de Canadezen, letterlijk 'in de loop' bij abominabel weer met een mini-kodakske met 45mm lensje.

                        Meer links stond er nog een boom die ze vergeten waren om te kappen.
                        En rechts heb ik het beeld ver laten doorlopen zodat je het beeld niet in één keer kunt zien, om je van links naar rechts te laten kijken ( om niets te zien , en terug naar het huis te gaan)
                        commentaren sterk geapprecieerd, merçi.

                        grten, Geert.
                        Last edited by geert62; 23 november 2017, 12:41.

                        Comment


                        • #13
                          Re: poldervreugde

                          Met je uitleg van hierboven erbij heb je zeker bereikt wat je bedoeling was...Het mag af en toe wel eens wat anders zijn dan anders toch.
                          Compo is zeker mooi met het hoofdonderwerp op een sterk punt, en de zachte wolkenlucht kan ik absoluut smaken..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment

                          Working...
                          X