Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sossus duinen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sossus duinen


    We blijven nog een tijdje in Namibie... Deze is genomen aan de "befaamde" Dune 45. Was veel te moe om er op te kruipen, dus maar een foto
    beneden genomen richting de zonsondergang.

    UPDATE:



    Origineel:


    Last edited by SteefD; 21 november 2017, 18:27.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Sossus duinen

    Ook weer een hele mooie van daar...Geweldig landschap toch he..Het moment met het laatste licht van de ondergaande zon maakt hem..
    Het is misschien wat muggenziften, maar zou dat ene lichtpuntje achter het linkse boompje even wegpoetsen, mijn blijk viel er eigenlijk gelijk op.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Sossus duinen

      Prachtig leeg landschap. Mooi gefotografeerd met bijzondere kleuren
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Sossus duinen

        mooie foto.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Sossus duinen

          ook weer een mooie ,prachtig landschap ,knap in die avondgloed ,dat vlekje zou ik ook wegnemen ,valt idd direct op (zeker nu ik erop gewezen ben ) ,maar voor de rest knap hoor

          Comment


          • #6
            Re: Sossus duinen

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Het is misschien wat muggenziften, maar zou dat ene lichtpuntje achter het linkse boompje even wegpoetsen, mijn blijk viel er eigenlijk gelijk op.
            Niks muggenziften ;-) Je hebt gelijk... Had het eigenlijk ook in de smiezen, maar gewoon vergeten weg te nemen.
            Bij deze nog even een update geplaatst.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Sossus duinen

              mooie desolaatheid in de woestenijheid !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Sossus duinen

                Bedankt Steven, kleine aanpassing maar het maakt hem helemaal af nu..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Sossus duinen

                  Mooie opname hoor met dat zonnetje net achter de bergen en die gouden gloed
                  Deze moet ook wel heel sterk zijn in het eerste ochtendlicht wanneer de zon de bergen oplicht

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sossus duinen

                    Schitterende compo en kleuren. Altijd mooi dat bij een wolkenloze hemel het kleurscala zo mooi breed uitgemeten is.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sossus duinen

                      Heerlijke kleuren en licht!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sossus duinen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Schitterende compo en kleuren. Altijd mooi dat bij een wolkenloze hemel het kleurscala zo mooi breed uitgemeten is.
                        Persoonlijk heb ik liever wat wolkjes in de hemel, die dan kunnen oplichten door de zon. Maar in de woestijn is de kans dat je dat meemaakt zeer klein.
                        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                        Website - 500px - Instagram

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sossus duinen

                          ik volg - heel mooi
                          Peter
                          mijn website : klik

                          Comment

                          Working...
                          X