Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De andere Valnontey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De andere Valnontey


    Zoals bij de vorige gezegd, was hetgene dat ik eigenlijk wilde fotograferen een ander beeld : de grauwe rotswanden tegenover de herfstige gras ende boomwand.
    Maar, ben zelf eigenlijk meer een liefhebber van het vorige beeld.





    Ook hier weer, een kleinere of grotere versie op flickr

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: De andere Valnontey

    Ook een hele mooie opname Pieter en ik zou ze niet vergelijken maar gewoon naast elkaar zien in een reeks
    Knap dat je met de tele nog zoveel detail behouden hebt in de achterste grijze rotsen, wat was je exif ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De andere Valnontey

      Zelfde als de vorige Sieg (deze is van amper 4 minuutjes eerder) iso 400, f7.1 en 1/3200s met een Nikon D750 en 300mm lens op VRII (de nikon oplossing tegen bieberen).

      toch jammer dat in PS het "exporteren als" de exif gegevens weghaalt. Moet me eens een "handeling" maken om het met "bewaren als" te doen. sorry...
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: De andere Valnontey

        een heeeeel knap beeld Pieter , super van sfeer

        Comment


        • #5
          Re: De andere Valnontey

          Mooi hoe je de foto in twee delen hebt weten te brengen, prima qua contrast en de mist gooit daar nog eens bakken sfeer bovenop.

          Comment


          • #6
            Re: De andere Valnontey

            Knappe plaat !

            Comment


            • #7
              Re: De andere Valnontey

              Mijn voorkeur is de deze.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: De andere Valnontey

                Hier is het de ruigheid van het woeste landschap welke dit beeld sterk maakt...Ga dan ook niet kiezen..Zijn voor mij 2 totaal verschillende beelden, op hun eigen unieke mooie manier..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: De andere Valnontey

                  Heel sterk en bovendien een foto waar ik steeds meer in ontdek.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: De andere Valnontey

                    Heel mooi, de kleur verschillen zijn mooi en met veel detail.
                    Groetjes, Herman.
                    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: De andere Valnontey

                      Mooi hoe de wolken her en daar wat prijsgeven. Maar vooral de tegenstelling tussen de bergwanden is heel mooi.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: De andere Valnontey

                        Super weergave!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: De andere Valnontey

                          alletwee mooie bergopnames.
                          de eerste is bedrieglijk lieflijk , de tweede met een zeer dreigende achtergrond, zonder horizon.(berg,berger)
                          mijn voorkeur voor de 2e.
                          past perfect in het vierkante formaat.
                          moest het over iets totaal anders gaan : de eerste is cute, de tweede is om voor te gaan
                          (wellicht moet ik m'n commentaren ( en m'n foto's) duidelijker maken, een werkpunt )
                          grten, GeerT.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De andere Valnontey

                            Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
                            alletwee mooie bergopnames.
                            de eerste is bedrieglijk lieflijk , de tweede met een zeer dreigende achtergrond.(berg,berger)
                            mijn voorkeur voor de 2e.
                            past perfect in het vierkante formaat.
                            moest het over iets totaal anders gaan : de eerste is cute, de tweede is om voor te gaan
                            (wellicht moet ik m'n commentaren ( en m'n foto's) duidelijker maken, een werkpunt )
                            grten, GeerT.
                            Ik denk dat het heel duidelijk is wat je bedoelt, maar in deze #metoo tijden inderdaad wat gevaarlijk om nog duidelijker te zijn.
                            Van die boompjes moet je voorlopig echter genen bang hebben !


                            Ook dank voor de andere commentaren, much appreciated.

                            Het fijne is dat deze opnames toch eerst een paar maanden hebben moeten rijpen.
                            Zo zie je maar, there is more than meets the eye !
                            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: De andere Valnontey

                              puur natuurgeweld
                              Prachtig
                              Peter
                              mijn website : klik

                              Comment

                              Working...
                              X