Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vol overgave..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vol overgave..

    Ik blijf het een onbegrijpelijk fenomeen vinden


    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Vol overgave..

    Grapje... Bedoel je het fenomeen 'vrouw' als onbegrijpelijk?

    Een andere titel voor deze plaat zou kunnen zijn: Van de andere kant bekeken.
    Mooi getroffen beeld, zeer natuurlijk.
    Die jongen is wel heel populair!
    Ook de achtergrond is zeer neutraal, wat met mijn witte "achtergrond" van de huidige BD-site goed combineert (in een leuk kader).


    De gefotografeerden staan er heel natuurlijk op en voelen zich zeker niet bespied.
    Well done! Mooie mensenfoto anno 2017.
    Geen gestolen moment, maar echt op het juiste moment de sluiter zijn werk laten doen.

    Groet,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Vol overgave..

      Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
      Grapje... Bedoel je het fenomeen 'vrouw' als onbegrijpelijk?

      Een andere titel voor deze plaat zou kunnen zijn: Van de andere kant bekeken.
      Mooi getroffen beeld, zeer natuurlijk.
      Die jongen is wel heel populair!
      Ook de achtergrond is zeer neutraal, wat met mijn witte "achtergrond" van de huidige BD-site goed combineert (in een leuk kader).


      De gefotografeerden staan er heel natuurlijk op en voelen zich zeker niet bespied.
      Well done! Mooie mensenfoto anno 2017.
      Geen gestolen moment, maar echt op het juiste moment de sluiter zijn werk laten doen.

      Groet,
      Ruud
      Dank voor je mooie reactie! Ik had geluk dat dit groepje mensen wat hoger op de straat stond.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Vol overgave..

        Ik vind het ook maar een bizar gedoe, maar het levert je wel een hele knappe plaat op die inderdaad bij deze tijd past.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment

        Working...
        X