Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beton

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Beton

    voor monumenten, gebouwen, wegen en bruggen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Beton

    Als foto kan ik het zeker waarderen Raymond , en bij strijklicht kan het nog een sterrenfoto worden.
    Maar het beton is niet mooi afgewerkt met die stukken afgebroken & de vele grindnesten .

    Grts
    Maurits

    Comment


    • #3
      Re: Beton

      Die blokken maken best een interessante compositie, hetgeen daarboven gebeurd vind ik minder.
      Misschien een hoger standpunt (als dat mogelijk is) en alleen de blokken?

      Comment


      • #4
        Re: Beton

        Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
        Die blokken maken best een interessante compositie, hetgeen daarboven gebeurd vind ik minder.
        Misschien een hoger standpunt (als dat mogelijk is) en alleen de blokken?
        Met alle respect, jij wil misschien enkel de blokken zien doch voor mij gaat de foto ook om informatie, het verhaal en/of de link, dus wat daarboven gebeurd heeft wel een functie. Men kan niet iedere foto gaan uitleggen natuurlijk en de maker maakt een compositie volgens zijn visie en mogelijkheden daar in de omgeving. Het kan dus zijn dat de foto om een of andere reden u niet bevalt wat menselijk is en aanvaardbaar !
        @ Maurits : Aan het beton kan ik weinig doen hé Maurits, het is wat het is en daar met een truweeltje restauratiewerken gaan uitvoeren ... zie je me al bezig ?
        Maurits en tcf, allebei bedankt voor jullie reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Beton

          Oeps, 'k heb je blijkbaar de indruk gegeven dat de foto mij niet bevalt.
          Dat was niet mijn bedoeling want ik vind wel degelijk dat hij iets heeft; zoals ik al zei ivm de compositie vd blokken.
          Als toeschouwer kan ik dan ook meestal alleen maar raden naar je verhaal of hoe jij de foto ziet.
          Ik wou niet per se alleen maar de blokken zien maar vond de lucht erboven minder geslaagd omdat die quasi volledig uitgebrand is.
          Mijn commentaren zijn altijd goed bedoeld zenne, 'k druk me misschien af en toe wat minder goed uit, sorry daarvoor.

          Comment


          • #6
            Re: Beton

            Vind de plaat er aangenaam. Heb zelf eens gespeeld met zw/w omzetting. Dit maakt de plaat een stuk sterker. Zou zeggen ga eens experimenteren.
            "The important thing is not the camera but the eye..............

            but the camera helps "

            Comment


            • #7
              Re: Beton

              Wat ik het beste vind in deze foto is het contrast tussen het beton en de boom die er boven uit steekt.
              De gebouwen zijn er naar mijn zeer bescheiden mening te veel aan. Hier zit een fantastisch (PS) werk in.
              Het moet niet Raymond, de mening van de fotograaf primeert ..... maar ik zou er wat anders van maken .... je kent mij wel
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Beton

                doet me denken aan een kunstwerk waarover iets in de krant stond, gisteren of vandaag, ter nagedachtenis van nazislachtoffers. één of andere rechtse (nazi) kwiet had van zijn teut gemaakt daartegen, en een aantal linksere mensen hebben dan niet beter gevonden om de weide naast zijn huis stillekes op te kopen, en dan vol te zetten met zulke betonnen blokken, net als bij het monument..

                ik mis idd. ook wat licht op de blokken, nu is het zo "betonachtig" (haha)
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X