Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allereerste poging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Allereerste poging



    Hallo,
    Nieuw hier en net begonnen met te lezen over fotografie met mijn toestel. Zit halverwege mijn boek en onze hond was een dankbaar testobject. [emoji6]
    Ik besef dat ik nog veeeel te leren heb maar vond deze wel geslaagde poging.

    Sta open voor bijkomende tips van jullie.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  • #2
    Re: Allereerste poging

    Voor een eerste foto ....mogen we ook weer niet te kritisch zijn...mis toch scherpte ...het silhouet rechts zou ik ook trachten uit het beeld te houden...

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Allereerste poging

      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      Voor een eerste foto ....mogen we ook weer niet te kritisch zijn...mis toch scherpte ...het silhouet rechts zou ik ook trachten uit het beeld te houden...

      Groeten
      Freddy
      Bwa door opbouwende kritiek kan ik bijleren natuurlijk. En dat wil ik heel graag. [emoji6]

      Scherpte missen: ik heb scherp proberen stellen tussen haar ogen. Is dat niet goed gelukt of bedoel je wat anders?

      Het silhouet rechts is de armleuning van de zetel. Moet ik dat dan knippen of haar proberen verplaatsen zodat die niet op de foto staat.




      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Allereerste poging

        Als je de exif erbij zet dan kan men zien wat er mis is gegaan, nu is dat enkel gokken uiteraard
        Maar zoals reeds geschreven is de opname niet scherp genoeg, mss te lange sluitertijd, bewegingsonscherpte door de hond of van jezelf
        Om het jezelf makkelijker te maken probeer je uiteraard het beste eerst buitenshuis, daar heb je meer licht

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X