Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Duel

    De eerste van een reeksje van drie....




    Bedankt voor het kijken.

    Groetjes Katrien
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Duel

    Heel knappe zwart/wit. Dat beloofd!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Duel

      Knap idee mooi uitgewerkt.
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Duel

        Dank je wel Sien en Monique

        Groetjes Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Duel

          Wow, mooi uitgewerkt!

          Potloden blijven een interessante materie om mee te werken, van kinds af aan al.

          In eerste instantie dacht ik even iets te missen in het witte potlood (het zwarte negatieve randje op het witte 'grafiet'), maar dat tekent nu eigenlijk het ECHTE beeld, waardoor het in dit geval geen al te makkelijke Photoshop-creatie is. Goed uitgewerkt, opvallende foto in een uitstekend toegepast kader.

          Groet,
          Ruud

          Comment


          • #6
            Re: Duel

            dit is wel één van de betere kleurenpotlood konstructies die je gemaakt hebt, Katrien.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Duel

              Gewaagd, boeiend en speciaal gewerkt met de compo wat mijn volle aandacht meekrijgt. Ik heb ze nu alle drie na mekaar gezien en individueel blijft deze mijn voorkeur wegdragen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Duel

                Yes Sir, Iegienie, G.R. bedankt voor de drijfveer om nog meer van die beelden te maken

                Groetjes Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment

                Working...
                X