Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 77D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 77D

    Hallo

    Mijn idee is om een nieuwe body aan te schaffen en ik dacht aan de 77D.
    Voorheen had ik de EOS 650 en die heb ik al een tijdje maar is nu toch stilaan aan vervanging toe net zoals de lens.

    Alleen ben ik er niet aan uit welke lens ik zou nemen, nu zit de TAMRON 18-200 erop.
    Indertijd handig voor een aantal verre buitenlandse reizen waar het vaak handig was om niet van lens te moeten wisselen.

    Nu is het ook bedoeld voor reisfotografie maar evenzeer om hier aan (hobby) fotografie te doen.
    Intussen hebben we ook kleine kinderen en van dat laatste komt niet altijd veel in huis, de hobbyfotografie bestaat vooral uit het fotograferen van de kids .

    Ik heb al wat zitten snuisteren en zag de nieuwe TAMRON lenzen 16-300 en 18-400.
    Deze hebben hun voordelen maar ook hun nadelen .

    Hebben jullie eventueel nog tips ?


    groeten
    Ricc

  • #2
    Re: Canon 77D

    17/18-50/55 F2.8 IS/VC/OS + 70-200/300 F2.8/F4/F4-5,6 OS/VC/IS

    Een megazoom lijkt super handige. Maar het is gewoon een compromis lens. 2 losse lenzen zullen veel betere kwaliteit beiden.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #3
      Re: Canon 77D

      I know, alleen als je op reis bent is dat niet altijd zo handig/lenzen verwisselen...

      Comment


      • #4
        Re: Canon 77D

        Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo72 Bekijk bericht
        I know, alleen als je op reis bent is dat niet altijd zo handig/lenzen verwisselen...
        Daar snap ik niks van? Bij mij gaat net zo moeilijk of makkelijk hier op de boulevard als op Venice Beach........
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X