Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Three Sisters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Three Sisters

    Veel gefotografeerd maar eigenlijk nooit hetzelfde
    Licht altijd anders, en hier kun je kwa compo en voorgrond wel dermate veel anders doen dat je toch altijd wel een unieke foto kunt maken.



    Graag deze op GROOT formaat bekijken, daar ik deze op 1024 niet tot haar volledige recht vind komen..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: The Three Sisters

    mooie en eerlijke kleur, mooi beeld.
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

    Comment


    • #3
      Re: The Three Sisters

      Mooie beeld.De kleuren zijn ook goed vind ik.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: The Three Sisters

        Mooie opname Jos van dit toch weer indrukwekkende landschap
        Voor mij persoonlijk had de rots in de voorgrond er niet bij gehoeven

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: The Three Sisters

          ja we hebben ze ook van dichtbij gezien ,maar het weer was op dit moment zo slecht dat een foto toen niet aan de orde was ,ik vergeet vooral niet het mooie imposant landschap daar .
          de foto is zoals gewoonlijk weer tot in de puntjes mooi afgewerkt met knappe details ,licht en kleuren

          Comment


          • #6
            Re: The Three Sisters

            Imposant landschap prachtig vastgelegd... Ben er nooit geweest, maar bij het zien van dit beeld krijg ik direct goesting.
            Rots is de voorgrond is wat mij betreft wel nodig, om enige diepte en schaal bij te brengen. Misschien had je er zelfs een persoon kunnen laten neerzitten?
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: The Three Sisters

              Doordachte opbouw van het beeld valt me dadelijk op. De woeste omgeving knap in kleur weergegeven. Een 'Josfoto' zal ik maar zeggen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: The Three Sisters

                mooie opbouw, mooie lijnen,mooie kleuren dit is BBC-documentaire kwaliteit .
                Geert

                Comment


                • #9
                  Re: The Three Sisters

                  Mooi, het lijkt of ik van op het randje live van dit mooie schouwspel meegeniet
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Three Sisters

                    Heel goed om de rots in de voorgrond te gebruiken, waardoor een prachtige diepte ontstaan is.
                    De prachtige 3 zusjes met hun Schotse winterkleuren en licht doen de rest. Zo'n moment moet je wel even op wachten, maar dat is absoluut de moeite waard.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Three Sisters

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Heel goed om de rots in de voorgrond te gebruiken, waardoor een prachtige diepte ontstaan is.
                      De prachtige 3 zusjes met hun Schotse winterkleuren en licht doen de rest. Zo'n moment moet je wel even op wachten, maar dat is absoluut de moeite waard.
                      Ik volg. Ik heb wel de indruk maar twee zusjes te zien en vraag me af welk de derde is?
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Three Sisters

                        Bedankt voor alle fijne comments wederom..

                        Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                        Ik volg. Ik heb wel de indruk maar twee zusjes te zien en vraag me af welk de derde is?
                        , Je hebt wel helemaal gelijk Kurt..meeste foto's zie je er maar 2.
                        Het lelijkste zusje buiten beeld gehouden.
                        Maar om de titel nu te noemen 2 of the three sisters.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Three Sisters

                          mooi in beeld gebracht, hoe de natuur er toen op dat moment bij lag.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment

                          Working...
                          X