Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Myvatn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Myvatn

    het stinkt daar als de pest naar zwavel (of rotte eieren zegt men ) ook wordt je daar in de zomer overvallen door massa's kleine vliegjes ik spreek dan werkelijk over duizenden ,zo erg dat op bijna elke foto sensorvlekjes zijn in werkelijkheid een vliegje die juist je lens doorvliegt ,de wegenwerkers waren daar aan het werk met een soort kooi in muggengaas over hun hoofd ,
    maar God wat een mooie plaats om daar te staan als fotograaf (ook als toerist hoor )
    de dampen stomen daar uit de grond (achteraan te zien op de foto ,grote versie ) en de modder borrelt daar in de grond als een heksenketel ,zo onaards dat je het bijna zelf niet geloofd ,
    en vooral dankbaar dat je dit mocht meemaken !!!

    grote versie
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Myvatn

    Echt heel vet wat mij betreft Hof materiaal

    Comment


    • #3
      Re: Myvatn

      Knap met die dynamiek en die gekloven klei
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Myvatn

        Kan me je vorige foto's van deze plaats nog maar al te goed herinneren....Inderdaad echt spectaculair landschap dit...Moet inderdaad een buitenaards gevoel geven daar te staan...Prachtig..
        Heb je vorige van hier nog maar eens bekeken..Kwa voorgrond met die al die scheuren in de voorgrond en de lucht vind ik dat wel de betere...Maar toen zag ik ook al de foto's die je hier nog niet geplaatst hebt..Er komt nog veel moois aan!!
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Myvatn

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Kan me je vorige foto's van deze plaats nog maar al te goed herinneren....Inderdaad echt spectaculair landschap dit...Moet inderdaad een buitenaards gevoel geven daar te staan...Prachtig..
          Heb je vorige van hier nog maar eens bekeken..Kwa voorgrond met die al die scheuren in de voorgrond en de lucht vind ik dat wel de betere...Maar toen zag ik ook al de foto's die je hier nog niet geplaatst hebt..Er komt nog veel moois aan!!
          deze is genomen van op een andere plaats ,de andere is dynamischer maar deze vond ik ook mooi door de mooie spiegel en de LE die ik hier heb toegepast .,dank voor je fijne comments Jos

          Comment


          • #6
            Re: Myvatn

            Prachtig, mooie kleuren, veel diepte, top.
            Groetjes, Herman.
            Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

            Comment


            • #7
              Re: Myvatn

              Als ik eerlijk mag zijn.....De lucht vind ik de spelbreker maar de rest...Wow...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Myvatn

                De vorige met die craquelé in de voorgrond ken ik nog heel goed, ik vond dat een fantastische opname
                Maar ook deze mag er weer zijn met zijn prachtige kleuren en mooie compo
                In tegenstelling tot Pascal hierboven vind ik de lucht ook wel heel mooi, deze wolken volgen zelfs de vorm van de bergflanken

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Myvatn

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  De vorige met die craquelé in de voorgrond ken ik nog heel goed, ik vond dat een fantastische opname
                  Maar ook deze mag er weer zijn met zijn prachtige kleuren en mooie compo
                  In tegenstelling tot Pascal hierboven vind ik de lucht ook wel heel mooi, deze wolken volgen zelfs de vorm van de bergflanken

                  grts
                  Sieg
                  Vind het eigenlijk straf dat er ook gewoon wolken in voorkomen die bijna stilstaan? Hoe langer ik er naar kijk hoe minder het mij gaat storen.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Myvatn

                    prachtige foto
                    interessant om te zien wat iemand gemaakt heeft van een locatie die je ook 'kent'

                    grten, Geert.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Myvatn

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Vind het eigenlijk straf dat er ook gewoon wolken in voorkomen die bijna stilstaan? Hoe langer ik er naar kijk hoe minder het mij gaat storen.
                      nog wat langer kijken Pascal ,
                      ikzelf vond deze lucht prachtig ,en idd zo zie je hoe verschillende luchtlagen verschillend bewegen tov de andere

                      Comment


                      • #12
                        Re: Myvatn

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        nog wat langer kijken Pascal ,
                        ikzelf vond deze lucht prachtig ,en idd zo zie je hoe verschillende luchtlagen verschillend bewegen tov de andere
                        Thanks Patrick.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Myvatn

                          Over de lucht zullen er wel allerhande gevoelens opborrelen ... ! Zonder de lucht evenwel zeker zo mooi. Het is wel een foto die dadelijk de aandacht opeist omdat het landschap heel apart is in zijn genre
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Myvatn

                            Denk al te weten waar we deze volgende maandag gaan terug vinden.

                            Is idd een prachtige locatie.
                            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                            Website - 500px - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: Myvatn

                              Knap ! Zal het ook goed doen in zwart wit met al die contrasten.
                              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                              Groeten
                              Kurt

                              Comment

                              Working...
                              X