Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus STALKING?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proximus STALKING?

    Weet iemand waar ik Proximus kan aanklagen voor stalking.
    Dagelijks worden wij hier momenteel twee keer gebeld door hen.
    Zowel op de twee gsm’s als op de vaste lijn.

  • #2
    Re: Proximus STALKING?

    Niet dat ik Proximus wil verdedigen, maar waarom zouden zij u dagelijks blijven contacteren?
    Waarschijnlijk is het een extern callcenter dat u blijft opnieuw bellen. En volgens mij is Proximus met zulke praktijk ook niet eens opgezet.

    Wanneer u zich inschrijft op de Robinsonlijst zou u moeten gespaard blijven van dergelijke plaagtelefoontjes, en niet alleen van (?) Proximus

    Comment


    • #3
      Re: Proximus STALKING?

      Word je lastig gevallen via de telefoon? Krijg je vaak ongewenste oproepen? Wij zetten op een rijtje welke acties je kan ondernemen.


      ombudsman of lokale politie.

      Of neem gewoon eens op, en zeg dat je klacht bij de politie indient als ze blijven bellen. Bij mij heeft dat middel geholpen

      Comment


      • #4
        Re: Proximus STALKING?

        Anonieme oproepen niet beantwoorden en gekende nummers blokkeren.
        Doe ik al jaren. Diegenen die mij anoniem willen bereiken hebben pech. Vrienden weten dat.

        Welk nummer je beld kan je controleren via: https://be.shouldianswer.net/

        Mvg
        -Spider-
        Bezoek ook eens Spider's Web

        http://www.spidersweb.be

        Comment


        • #5
          Re: Proximus STALKING?

          Gegarandeerd een call center (in opdracht van Px). Zeg kordaat dat je niet meer wil gebeld worden, als dat niet helpt ombudsman telecom, FOD economie of politie.

          Als ik gebeld word vraag ik eerst wat ze proberen te verkopen, meestal is het dan even stil en dan zeggen ze "niets". Vervolgens zeg ik dat ik niet meer gebeld wil worden. Ik voeg dan het nummer toe in mijn Fritz!box met de naam van de firma + spam. Bellen ze nog eens dan neem ik niet meer op en blokkeer het nummer. Bellen ze daarna nog dan gaat de telefoon niet meer over en krijg ik enkel een "missed call" in mijn mailbox.
          De agressiefste tot nu toe was Bofrost die een paar keer aan de deur kwam en niet wist wat "nee" betekende, zij bleven daarna verschillende keren bellen tot ik een mail heb gestuurd dat ze ons niet meer mochten contacteren en indien ze dat wel deden ik klacht zou indienen... Tot vandaag houden ze zich er aan.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Proximus STALKING?

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Gegarandeerd een call center (in opdracht van Px).
            Waarom specifiek in opdracht van?
            Er zijn genoeg zelfstandige verkopers die de producten van providers verkopen ... die durven dat ook wel eens doen.
            Zonder te weten wie echt gebeld heeft is het heel moeilijk om daar een uitspraak over te doen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Proximus STALKING?

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Dagelijks worden wij hier momenteel twee keer gebeld door hen.
              Zowel op de twee gsm’s als op de vaste lijn.
              En wat wil men u dan verkopen?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Proximus STALKING?


                sinds ik mijn nummer hier heb ingeschreven ben ik verlost van die opdringerige reclame telefoontjes en enquetes, proximus miek het wel er bont.
                D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                Grt. Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Proximus STALKING?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  En wat wil men u dan verkopen?
                  Je mag twee keer raden Freddy, ik ben klant bij Telenet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proximus STALKING?

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Je mag twee keer raden Freddy, ik ben klant bij Telenet.
                    Welke producten ze verkopen weet ik ook wel, maar bellen ze dan specifiek voor mobile abonnementen of vaste of een mix?
                    De kans bestaat nog steeds dat je door een zelfstandige partner gecontacteerd wordt want het zou me ten zeerste verwonderen dat ze u dagelijks meermaals zouden contacteren.
                    Is dat dan privé of op een bedrijf?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proximus STALKING?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Welke producten ze verkopen weet ik ook wel, maar bellen ze dan specifiek voor mobile abonnementen of vaste of een mix?
                      De kans bestaat nog steeds dat je door een zelfstandige partner gecontacteerd wordt want het zou me ten zeerste verwonderen dat ze u dagelijks meermaals zouden contacteren.
                      Is dat dan privé of op een bedrijf?
                      Ze willen me alsmaar laten weten dat mijn diensten die ik nu heb veel te duur zijn.
                      Van de laatste telefoons die ik kreeg weet ik het niet, als ik Proximus hoor laat ik ze al niet meer uitspreken.
                      Is privé.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proximus STALKING?

                        Ik geloof best dat je door “iemand” gebeld wordt, maar denk niet dat het kan dat een bedrijf u verschillende keren per dag blijft bellen.
                        Daar zit iets anders achter durf ik te vermoeden.
                        Hopelijk raakt het opgelost.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proximus STALKING?

                          Vroeger kreeg ik de afrekeningen 3-maandelijks per post. Nu moet dat (ongevraagd) per mail, maandelijks. Die mannen willen gewoon een permanente opdracht toegewezen krijgen, niet meer en niet minder.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proximus STALKING?

                            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                            Vroeger kreeg ik de afrekeningen 3-maandelijks per post. Nu moet dat (ongevraagd) per mail, maandelijks. Die mannen willen gewoon een permanente opdracht toegewezen krijgen, niet meer en niet minder.
                            Dat is bij de meeste bedrijven zo en een maandelijkse betaling is eenvoudiger voor iedereen.
                            De leverancier heeft een maandelijks vast inkomen, eventuele wanbetaling kan niet fors uit de hand lopen en het volgt de regelgeving dat klanten maandelijks kunnen opzeggen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proximus STALKING?

                              Even meegeven dat je je ABSOLUUT NIET mag inschrijven op de robinsonlijst!! Achter die lijst zit een marketingbedrijf LOL.
                              Je moet maar eens de kleine lettertjes lezen van hun convenant. Daar staat in dat je voor 1 jaar niet gestoord zal worden maar dan terug geschrapt. Ze hebben dan uw nummer en gaan u nog meer bellen!

                              De enige officiele lijst is het "bel me niet" register en dat is een initiatief van de overheid ontstaan na de wanpraktijken met de robinsonlijst. Eens je op die lijst staat mag men je NOOIT meer bellen want daar staan boetes op.


                              Comment

                              Working...
                              X