Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a7r III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony a7r III

    Iemand die misschien weet wanneer de a7rIII in België word geleverd. Ik heb hem besteld bij Konijnenberg maar krijg zojuist een mail binnen van Kamera expres dat ze waarschijnlijk morgen de eerste levering binnen krijgen. Al denk ik dat dit een commerciële bedoelinging is 😀 :

    Iris | Klantenservice (Kamera Express | Klantenservice) <info@kamera-express.nl>
    di 14/11/2017 13:09

    Beste heer/mevrouw,

    Onlangs heeft u via de site aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden wanneer de Sony A7R mark III body binnen zou komen.
    Wij verwachte de eerste partij morgen binnen te krijgen. Het aantal wat binnen verwacht wordt is momenteel al vergeven aan orders en pre-orders. Mocht u deze mooie camera willen aanschaffen, adviseren wij u dan ook om de camera alvast online te bestellen of een Pre order (aanbetaling) te plaatsen.


    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  • #2
    Re: Sony a7r III

    Deze mededeling had u ook bij het eerste "Sony A7RIII" kunnen tikken... op dit moment 3 topics hieronder.
    Dus dit topic mag wel weg...

    Comment


    • #3
      Re: Sony a7r III

      Aantal pre-orders van de a7riii overstijgen volgens Sony de verwachtingen, vermits levering eerste toestellen (China) pas vorige week gestart is verwacht ik niet dat men dit toestel de 1ste weken direct van het schap kan leveren. Als je toestel op korte termijn wenst zal je het moeten bestellen via pre-order. Denk dat import voor BENELUX via Sony Nederland gebeurt?
      www.polartha.com

      Comment


      • #4
        Re: Sony a7r III

        wat is het nut van 2 topics over deze A7iii ?
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment

        Working...
        X