Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

info nodig !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • info nodig !!!

    Iemand al iets besteld bij deze https://www.eglobalcentral.nl/ en is dit betrouwbare site want Scheelt veel in prijs en vind dit een beetje raar of heb ik het mis ???

    Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

  • #2
    Re: info nodig !!!

    Je zegt het zelf dat de prijzen bijna niet kunnen. Gratis bestaat niet, hier niet, nergens

    Contactadres

    eGlobal Central
    West Wing, 2/F,
    822 Lai Chi Kok Road,
    Lai Chi Kok,
    Kowloon,
    Hong Kong
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: info nodig !!!

      De 50,6 Megapixel volbeeld CMOS sensor van Canon EOS 5DS Body Alleen digitale SLR camera is geschikt voor het opnemen buitengewone mate van detail. De ultra-hoge resolutie maakt uitgebreide bijsnijden en nog steeds levert een verbluffende beeldkwaliteit.

      LEZEN !!!! , en zien hoeveel taalfouten er staan, dus vermoedelijk inport , en dus zonder garantie
      van DE canon,
      alleen DE
      opnemen VAN
      maakt uitgebreide bijsnijden MOGELIJK
      levert HET een
      is ne google translate volgens mij.

      Comment


      • #4
        Re: info nodig !!!

        Ik heb daar een samyang 14/2.8 gekocht, evenals een phantom 4 en onlangs nog een samsung j7. Alles is zonder problemen verlopen en ik heb geen aanspraak moeten maken op garantie. Levertijd is een kleine week.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: info nodig !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
          ik heb geen aanspraak moeten maken op garantie.
          ik ken ne maat die in amerika nen dure lens kocht, en... stelde niet scherp... dus na 1 week ... moest alle kosten betalen... heel "happy " dieje gast.
          kijk als niks kapot gaat moet je gene garantie hebben, maar wat als het wel nodig is ???? dan kost het duurder dan hem hier te kopen.

          Comment


          • #6
            Re: info nodig !!!

            Zoek maar 'ns op "eglobalcentral" hier op BD, en je krijgt een aantal topics te zien. Aan jou om te oordelen en je beslissen wat je doet.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: info nodig !!!

              Hoi
              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              ik ken ne maat die in amerika nen dure lens kocht, en... stelde niet scherp... dus na 1 week ... moest alle kosten betalen... heel "happy " dieje gast.
              kijk als niks kapot gaat moet je gene garantie hebben, maar wat als het wel nodig is ???? dan kost het duurder dan hem hier te kopen.
              Je kunt er met een raar "taaltje" op reageren, maar het is ieders eigen keuze om gebruik te maken van grijze import.
              Het is een stuk goedkoper, maar beroep doen op garantie gaat een stuk moeilijker of gaat niet.
              Sommigen geven wel degelijk garantie, alleen moet je het product dan zelf naar het verre oosten sturen.
              Dit dien je te weten zodra je aan grijze import begint.
              Niet meer, niet minder.

              Comment


              • #8
                Re: info nodig !!!

                Ik heb er een paar jaar geleden een flitser besteld. Niet meteen een superkapitaal dus, omdat ik ook eerst wou testen hoe betrouwbaar dit was.
                Het pakket werd netjes thuis geleverd zoals het hoort.

                Het enige wat je niet moet verwachten denk ik, is dat je de bestelling morgen al thuis afgeleverd krijgt. Het pakket zal waarschijnlijk rechtstreeks vanuit Hong Kong of zo verstuurd worden, maar als je een week of twee tijd hebt, dan zit je wel goed. Het is ook een low cost firma, dus begin niet met elke dag 2 mails te schrijven met de vraag waar je pakket zich bevindt, want er is veel kans dat je dat enkel maar frustratie oplevert wegens laat of geen antwoord.
                Als je met deze twee dingen rekening houdt, kan je er gerust bestellen volgens mij.

                Wat garantie betreft: ik heb in het verleden een paar keer een grijze importcamera (Sony) laten repareren onder garantie in België. Was geen enkel probleem. En mocht je geen garantie hebben. De kans dat je die nodig hebt is klein. Het prijsvoordeel heb je in elk geval. Ik zie hier voor mezelf eigenlijk geen probleem in.
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Re: info nodig !!!

                  Ik heb er een flitser bestel van Canon, Zo als ze zeggen 8 a 9 dagen en de bel ging hier. netjes verpakt niets over te zeggen en veel geld bespaard

                  Comment


                  • #10
                    Re: info nodig !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                    Wat garantie betreft: ik heb in het verleden een paar keer een grijze importcamera (Sony) laten repareren onder garantie in België. Was geen enkel probleem.
                    Lijkt me wel heel sterk, zal in ieder geval niet in garantie geweest zijn

                    Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                    En mocht je geen garantie hebben. De kans dat je die nodig hebt is klein. Het prijsvoordeel heb je in elk geval. Ik zie hier voor mezelf eigenlijk geen probleem in.
                    Dat zou ik toch ook zo snel niet aannemen, je moet maar één keer iets voorhebben met een toestel van 4000 € of een lens van 6000 € en dan met je neus tegen de muur lopen .... nou dan heb je toch wel héél dikke pech.

                    ps. voor kleine acc van enkele honderden euro's zou ik het ook nog riskeren, alhoewel de prijs die ik krijg bij m'n fotozaak zit sowieso al heel goed, en iets meer betalen voor service heb ik er zeker voor over

                    grts
                    Sieg
                    Last edited by Sieg; 17 november 2017, 17:14. Reden: ps
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: info nodig !!!

                      het gaar normaal kapot als de garantie uit is, dan kan je het ook laten herstellen hier, je moet het dan toch zelf betalen. PS JE KAN DAAR OOK 2jaar garantie bij kopen

                      Comment


                      • #12
                        Re: info nodig !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Lijkt me wel heel sterk, zal in ieder geval niet in garantie geweest zijn
                        Toch wel.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Dat zou ik toch ook zo snel niet aannemen, je moet maar één keer iets voorhebben met een toestel van 4000 € of een lens van 6000 € en dan met je neus tegen de muur lopen .... nou dan heb je toch wel héél dikke pech.
                        Ik koop niet online voor dat soort bedragen. Maar de honderden euro's die ik heb uitgespaard door minder dure dingen tweedehands of online aan te schaffen, ook zonder garantie, die heb ik me geen minuut beklaagd. Er is ooit exact 1 batterij gesneuveld na een half jaar, en er is eens een tweedehandslens toegestuurd waar wat mis mee was. Dat was het wat tegenvallers betreft. Heeft me alles samen €400 gekost, terwijl altijd op zeker spelen me een paar duizend euro extra gekost zou hebben.
                        Af en toe wat vertrouwen hebben in het leven kan geen kwaad. Een omnium zonder franchise voor een auto kost ook een arm en een been.
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                        Comment

                        Working...
                        X