Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezondheid !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezondheid !!


  • #2
    Re: Gezondheid !!

    Een open café en de drank is gratis, verschillende smaken naargelang het kraantje Knappe foto Maurits waar de inhoud me aanspreekt
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Gezondheid !!

      goed in beeld gebracht leuk !!! grts Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Gezondheid !!

        Prachtig in beeld gebracht. Misschien een kleine opmerking: hij bloost nogal hard (van de gezonde drank?) en de tas die hij vast heeft kleurt nogal fel en zijn broek ook -> dus misschien de verzadiging iets minderen. Langs de andere kant geven de felle kleuren een mooie toon aan het totaale beeld. Misschien kan je dit selectief doen? Verder vind ik het perfect.
        Last edited by Wilfried54; 11 november 2017, 16:22.
        mvg, Wilfried
        http://www.familialebemiddeling.net
        http://www.mestdagh.biz

        Comment


        • #5
          Re: Gezondheid !!

          Bedankt allemaal voor de beoordeling, dat geeft steeds goede moed om verder te doen.

          # Raymond , inderdaad , de drank ( eau de robinet ) is daar gratis ; foto genomen aan het Lourdes-bedevaartoord te Oostakker

          #Jozef; altijd al geprobeerd om leuke en aangename foto's te brengen , een lach hoort altijd bij het dagelijkse leven, er is zo al miserie genoeg
          rondom ons.

          #Wilfried; de kleurtjes zijn puur natuur, van fotobewerkingen houd ik niet zo veel en ik ben er toch niet sterk in ; geef mij maar jpeg in plaats van raw en ook op tijd nog wat analoge film , wat niet wil zeggen dat ik andermans visie niet respecteer ; een bewerkte opname kan ik ook goed smaken.

          Ps: die meneer op de foto doet mij wel denken aan een gekende burgervader uit de streek van Gent!

          Vriendelijke groetjes
          Maurits

          Comment


          • #6
            Re: Gezondheid !!

            Verhalende foto, heerlijk!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Gezondheid !!

              Goed gezien en mooi weergegeven.

              Comment


              • #8
                Re: Gezondheid !!

                Mooi beeld! Ik word er vrolijk van.

                Comment

                Working...
                X