Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Publiciteit BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Publiciteit BD

    Ik weet niet hoe dat bij iedereen overkomt, maar mocht ik voor de eerste keer op een site als deze uitkomen, ik zou niet eens de moeite meer doen om verder te gaan op die site.
    Men is dan verbaasd dat er minder bezoekers komen?

    Of het is een foutje of men wil gewoon geen bezoekers op BD.
    Zo zag het er daarnet uit en dat is alles behalve aantrekkelijk voor een startpagina.



    Dit is een screenshot van het volledige scherm ... zonder scrollen ziet men niet meer dan dit van BD (http://www.belgiumdigital.be).
    Ongeveer 80 à 90% van het scherm is hier publiciteit.
    Beetje overdreven publiciteit misschien?

    Ik weet dat het veranderlijk is, maar toch.
    Loont misschien de moeite om eens te bekijken?
    Last edited by VerSeg; 10 november 2017, 12:48.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Publiciteit BD

    Ik heb dit nog nooit te zien gekregen.

    Comment


    • #3
      Re: Publiciteit BD

      Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
      Ik heb dit nog nooit te zien gekregen.
      Je krijgt in principe gepersonaliseerde reclame ... dus zal je eerder iets zien wat je zelf opzocht op internet.
      Tenzij je gepersonaliseerde reclame in de browser uitgezet hebt of een ad-block gebruikt.
      De ene reclame is al groter dan de andere ... er zou wel een limiet mogen op staan op de grootte om dat te voorkomen, zo blijft de website voor alle bezoekers wat interessant.
      Mijn mening hé.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Publiciteit BD

        Hier ook geen reklame te zien.

        Als je Chrome gebruikt, kan je de Disconnect add-on installeren. Houd echt alles tegen.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Publiciteit BD

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Hier ook geen reklame te zien.

          Als je Chrome gebruikt, kan je de Disconnect add-on installeren. Houd echt alles tegen.
          OK maar met een website spreekt men een publiek aan welk niet specifiek een ad-block installeert om een site te bekijken.
          En reclame heeft men overal wel, maar niet zo dat men soms de site zelf bijna niet ziet.
          Net als niet iedereen daarvoor een andere browser gaat gebruiken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Publiciteit BD

            Ik erger mij er al lang niet meer aan. Adblock, Ghostery, no-script.... Als websites niet zouden overdrijven zouden er niet o veel adblockers gebruikt worden, maar ja, veel is niet genoeg...
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Publiciteit BD

              We gaan er moeten mee leren leven, Freddy.

              Probeer maar eens een film te kijken op VT4 of VTM....

              Nu, anderzijds....op die manier ben je wel op de hoogte van alle snufjes hé...de reclame van Hue al gezien ????
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Publiciteit BD

                Er zijn sites die je niets laten zien als je een ad-blocker gebruikt. Kreeg een pop up met de vraag om hem af te zetten, vermits zij de inkomsten nodig hebben dmv van de aantal clicks waarschijnlijk. Ja sorry dan maar niet, en ergens anders gekeken.
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #9
                  Publiciteit BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Nu, anderzijds....op die manier ben je wel op de hoogte van alle snufjes hé...de reclame van Hue al gezien ????
                  Ik zet gepersonaliseerde reclame in principe uit wanneer kan Marc.
                  OK, dan krijg je wel andere in de plaats ... maar gepersonaliseerde reclame is de standaard en eigenlijk het zotste dat men kan inbeelden.

                  Je koopt iets online en meteen krijg je weken aan een stuk op allerlei sites reclame voor wat je net gekocht hebt.
                  Waar zit de logica daarin?

                  Ivoor iets dat je nog niet kocht kan ik verstaan ... maar anders toch overbodig en verspilling.

                  Op veel sites te veel reclame, maar hier was het er toch licht over want men kon de site bijna niet herkennen.

                  Een banner bovenaan is gebruikelijk, maar 50% van de pagina is toch wel een verkeerde instelling, of niet?
                  Dan is de limiet verkeerd ingesteld denk ik.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Publiciteit BD

                    Ik heb een pc van 2 weken oud (Windows 10 en Chrome) en heb er meteen ABP (Ad Blocker Plus) op geplaatst.
                    De teller van ABP meldt deze morgen :

                    20 713 advertenties in totaal geblokkeerd
                    2 advertenties vandaag geblokkeerd op deze website (BD).

                    20713 advertenties geblokkeerd op 2 weken !!!! Dat zijn meer dan 1000 advertenties per dag.

                    Met mijn vorige pc die met Windows 7 en Explorer werkte, moest ABP slechts tussen de 80 en 130 advertenties per week blokkeren

                    Comment


                    • #11
                      Re: Publiciteit BD

                      Net even gekeken op de beginpagina en 6 ads worden geblokkeerd, het moet uiteraard niet gekker meer worden.
                      OK dat men deze site draaiende houd met geld van ads maar het blijft wel een fotosite hé en geen advertentiekrant

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Publiciteit BD

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        OK dat men deze site draaiende houd met geld van ads maar het blijft wel een fotosite hé en geen advertentiekrant

                        grts
                        Sieg
                        Dat vind ik ook, vroeger draaide BD zonder reclame maar dat was begrijpelijk niet meer houdbaar zo. Daarna is BD een VZW geworden waar je lid kan van worden en zo een deel helpt de site draaiende te houden. Maar op die manier maken jullie de site er niet aantrekkelijker mee

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Publiciteit BD

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Ik heb een pc van 2 weken oud (Windows 10 en Chrome) en heb er meteen ABP (Ad Blocker Plus) op geplaatst.
                          De teller van ABP meldt deze morgen :

                          20 713 advertenties in totaal geblokkeerd
                          2 advertenties vandaag geblokkeerd op deze website (BD).

                          20713 advertenties geblokkeerd op 2 weken !!!! Dat zijn meer dan 1000 advertenties per dag.

                          Met mijn vorige pc die met Windows 7 en Explorer werkte, moest ABP slechts tussen de 80 en 130 advertenties per week blokkeren
                          Tijdens de indienstname van die PC voor standaardinstellingen gekozen ? Dan snuistert Windows voor vanalles en nog wat rond en zendt een boel info naar MS. Vandaar mogelijks die massale toename ?
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Publiciteit BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Tijdens de indienstname van die PC voor standaardinstellingen gekozen ? Dan snuistert Windows voor vanalles en nog wat rond en zendt een boel info naar MS. Vandaar mogelijks die massale toename ?
                            En dat gaat nog wat geven als de EU GDPR wetgeving van kracht wordt in mei volgend jaar.
                            Dn mag iedereen expliciet toestemming vragen voor het vergaren en verwerken van je persoonlijke gegevens en dat vragen mag niet meer weggestopt zijn in de elfendertig pagina's voorwaarden waar je "akkoord" moet klikken.

                            MS, FB en co zien de bui trouwens al hangen.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Publiciteit BD

                              Kom steeds direct op het forum. En met javascript disabled valt het nog mee.

                              Comment

                              Working...
                              X