Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstig kerkhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herfstig kerkhof

    Oud kerkhof van Assebroek bij Brugge.



    Bedankt voor het kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Herfstig kerkhof

    Dag Pixelboy,


    Rustgevende omgeving. Je stond op de goede plaats, maar ik denk wel dat je uitsnede nog ietsje strakker kan in de nabewerking: de (overstraalde) lucht mag er wat mij betreft vanaf en een heel klein stukje van de linkerkant; het stuk kruis naast Maria mag er vanaf, waardoor de foto ook minder willekeurig wordt. Dan denk ik dat je eens zou kunnen kijken of je het centrale in het beeld (INRI plus de gekruisigde zoon) iets meer het onderwerp zou kunnen maken, door de bomen in de achtergrond te verdonkeren, te vergroenen. Speel er een beetje mee en geef jouw beeld nog wat meer jouw gevoel mee. Misschien zelfs een beetje spelen met een lichte vignettering?


    Een pietlutje (ik dus ) zou misschien zelfs die paar blaadjes weghalen die aan de rechterkant het kruis raken. Je had natuurlijk geen schaar bij je ter plekke, laat staan een ladder, dus zou je dat (dus misschien?!?) in je beeldbewerkingsprogramma kunnen doen.

    Groet en succes!
    Ruud
    Last edited by Yes sir; 10 november 2017, 10:05. Reden: Taalfout (sorry)

    Comment


    • #3
      Re: Herfstig kerkhof

      Fraaie compo, waarbij de belichting zorgt voor een mooie diepte. Jammer van de lucht.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Herfstig kerkhof

        Denk wel dat als je een beetje speelt met hooglichten en contrasten je er een interessantere opname van kunt maken
        Qua compo in ieder geval geslaagd hoor

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X