Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ouderschap?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ouderschap?

    Mochten jullie willen reageren?

    You're welcome! :-)







    Ouderschap?
    door Ruud Meijers

    Vriendelijke groet,
    Ruud

  • #2
    Re: Ouderschap?

    Ik vind dit wel leuk en goed gebracht. Zelf zou ik de onderste driehoek van de pijl wegklonen zodat de pijl naar de kinderwagen wijst. 't Is maar een suggestie, misschien denken anderen er helemaal anders over.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Ouderschap?

      Zeer mooi beeld, de pijl mag van mij zeker in twee richtingen, gezien de titel ...de connectie tussen ouder en kind want deze is toch wederzijds ....neem aan dat
      de fotograaf hier toch ouder was van het babytje

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Ouderschap?

        Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
        Zeer mooi beeld, de pijl mag van mij zeker in twee richtingen, gezien de titel ...de connectie tussen ouder en kind want deze is toch wederzijds ....neem aan dat
        de fotograaf hier toch ouder was van het babytje

        Groetjes Katrien
        Dat is ook weer waar. Zo had ik het nog niet bekeken (door dat vraagteken) - mij leek het een achtergelaten kinderwagen. Ondertussen ben ik wel enkele keren komen kijken .
        Last edited by philitalia; 10 november 2017, 09:03.
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Ouderschap?

          Inhoudelijk een voltreffer en dus prima foto
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Ouderschap?

            Zonder teksten te lezen doet mij dit denken aan een vondelingske, welke kant moet het nu uit met diens leven ?
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Ouderschap?

              Hoewel ik de beeldspraak ontzettend sterk vind ("Neem ik kinderen?" of "Ren ik heel hard weg de andere kant op, weg van het ouderschap?"), vind ik het jammer dat het zo overduidelijk een bewerkt beeld is, te zien aan de vlekken in de pijlen. Als je dat zou oplossen zou dat het "niet kloppen" van de pijlen (de afmeting van de onderste pijl komt perspectief-technisch niet overeen met die van de pijl boven) al wegnemen en wordt het beeld denk ik nog sterker dan het nu al is. Mocht het je eerste beeldbewerking zijn vind ik die wel behoorlijk geslaagd.

              Wat ik verder fijn vind (en dat zie je al aan de discussie hierboven) is dat de uitleg voor verschillende interpretaties vatbaar is. Omwille daarvan zou ik de foto dan ook zeker niet afknippen tot het midden van de twee pijlen, want dan doe je een hele hoop van de vraagstelling (en daarmee beeldspraak) teniet naar mijn mening.

              Comment


              • #8
                Re: Ouderschap?

                Ha Alex, Iris, Frans, Raymond, Philip, Katrien,


                Het leuke van een tijdje je mond houden is dat je mensen aan het woord kunt laten die hun meningen lekker de vrije loop kunnen laten gaan.
                Leuk om te zien wat jullie "lezen" in deze (maar ook in andere op deze site) foto. Dank!

                Het streelt mijn ego dat jullie het een inhoudsvolle foto vinden...

                @ Alex (of is het nou Iris?) qua bewerking ga ik binnenkort aan de slag met je opmerking.
                De vlekjes zal ik binnenkort wegwerken.
                https://www.startpagina.nl/v/enterta...ekje-wegwerken
                Alle begin is moeilijk.

                Vriendelijke groet,
                Ruud

                P.s. Ik ben een gelukkig vader van een toffe zoon van 8 en een alleraardigst meisje van 5,
                waar ook nog eens een moeder tussendoor loopt, dus "ik ben zeker niet hard weggelopen"!

                Comment


                • #9
                  Re: Ouderschap?

                  Knap Ruud ... nu nog de baby in de buggy en het is af.
                  Vriendelijke groet, laGrange
                  http://lagrange.1x.com
                  "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                  Comment

                  Working...
                  X