Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel Van Gaverland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kapel Van Gaverland


    Kapel van Gaverland
    by Mar Van Esbroeck, on Flickr

  • #2
    Re: Kapel Van Gaverland

    Een opbouw en lichtspel waar ik van hou, ook de koning vind ik schitterend
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Kapel Van Gaverland

      De koning?

      Comment


      • #4
        Re: Kapel Van Gaverland

        Oorspronkelijk geplaatst door Mar.Van Esbroeck Bekijk bericht
        De koning?
        Dit was op jou bedoeld, een titel die je siert ! Nee, de 'K' toevallig aangetikt en niet gecorrigeerd, moest een 'T' zijn. Kan al eens gebeuren hé als men iets te snel wil zijn.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Kapel Van Gaverland

          mooi - maar ik zou wat minder hebben rechtgezet.
          de voorste toren lijkt nu naar buiten te gaan vallen
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Kapel Van Gaverland

            Bedankt voor de reactie, maar zou het kunnen, (Toren die lijkt naar buiten te vallen) dat het wat gezichtsbedrog is door de boom voor de toren?

            Comment


            • #7
              Re: Kapel Van Gaverland

              Dank U

              Comment


              • #8
                Re: Kapel Van Gaverland

                De reden is dat onze hersenen een perspectiefvervorming verwachten en automatisch corrigeren.

                Als je op straat loopt en naar boven kijkt zal je waarnemen dat verticalen van een flatgebouw bvb naar elkaar toelopen.

                Je hersenen zijn daarop ingesteld en weten - het is ok - dat gebouw staat recht.

                Stel dat je op een dag naar boven kijkt en je ziet de verticale lijnen evenwijdig - dan zullen je hersenen een signaal geven van - hela hier klopt iets niet - - dat gebouw is breder vanboven als vanonder (?)

                Je mag corrigeren hoor in fotografie - maar alles 100% rechtzetten is niet nodig - dan krijg je het averechtse effect - omdat de hersenen reeds voor een deel corrigeren.

                Peter
                Last edited by blauwzwart; 11 november 2017, 06:46.
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Kapel Van Gaverland

                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  mooi - maar ik zou wat minder hebben rechtgezet.
                  de voorste toren lijkt nu naar buiten te gaan vallen
                  Peter
                  Dat is precies hetgeen ik ook bij de foto van bommasien reageerde. Correct rechtzetten betekent soms het tegenovergestelde bereiken...
                  Mooie koning overigens.... LOL
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kapel Van Gaverland

                    Ben nog steeds niet mee met die koning... Mooie foto, interessant om te weten over het rechtzetten.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kapel Van Gaverland

                      Nochtans, heb ik hier niets recht gezet... Ik denk gewoon, gezichtsbedrog, door de bomen, wie geeft me hierin gelijk?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kapel Van Gaverland

                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                        De reden is dat onze hersenen een perspectiefvervorming verwachten en automatisch corrigeren.

                        Als je op straat loopt en naar boven kijkt zal je waarnemen dat verticalen van een flatgebouw bvb naar elkaar toelopen.

                        Je hersenen zijn daarop ingesteld en weten - het is ok - dat gebouw staat recht.

                        Stel dat je op een dag naar boven kijkt en je ziet de verticale lijnen evenwijdig - dan zullen je hersenen een signaal geven van - hela hier klopt iets niet - - dat gebouw is breder vanboven als vanonder (?)

                        Je mag corrigeren hoor in fotografie - maar alles 100% rechtzetten is niet nodig - dan krijg je het averechtse effect - omdat de hersenen reeds voor een deel corrigeren.

                        Peter
                        opgepast in leuven dan bij de tobacktoren !

                        voor mij is de koning niet echt 100% mijn ding...
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment

                        Working...
                        X