Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtendgloren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ochtendgloren

    Mijn eerste post buiten de beginnershoek, maar ik vind hem wel geslaagd

    Nikon D3300 - Nikon D7200

  • #2
    Re: Ochtendgloren

    Mooi, dat je hier plaatst. Door de tips kan je alleen maar sneller tot mooie resultaten komen.
    Fijne foto om naar te kijken,met mooie kleuren. Ook de belichting goed onder controle. De wolk naar de hoek is een mooi cadeautje van de natuur.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Ochtendgloren

      Belichting heb je hier goed onder controle gehouden en zeer geslaagde compo waarbij de wolken daarin meewerken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Ochtendgloren

        Goed dat je de stap zet - maar is wel dezelfde foto als in beginnershoek (is dezelfde jpg) - dat heet dubbelpost en is niet toegelaten.
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Ochtendgloren

          Belichting is echt heel knap gedaan...Mooi..
          Ik zou van de voorgrond de WB wel iets warmer durven te zetten.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Ochtendgloren

            is idd prachtig ,is dit een blend van meerdere belichtingen ?,omdat het mij vooral opvalt hoe helder de voorgrond is heeft mij toch een klein beetje HDR gevoel ,al komt het mooi tot uiting in deze foto ,het heeft net daardoor wat extra power

            Comment


            • #7
              Re: Ochtendgloren

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              is idd prachtig ,is dit een blend van meerdere belichtingen ?,omdat het mij vooral opvalt hoe helder de voorgrond is heeft mij toch een klein beetje HDR gevoel ,al komt het mooi tot uiting in deze foto ,het heeft net daardoor wat extra power
              Het is 1 opname, met nabewerking in LightRoom
              Nikon D3300 - Nikon D7200

              Comment

              Working...
              X