Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gsm kosten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gsm kosten

    mobistar overgenomen door orange, plots bijna dubbele factuur (abonnement mobistar ca 8-9€/maand naar 15-20€/maand bij orange) na veel mailen en dreigen weg te gaan toch plots recht op korting maar nog steeds te duur naar mijn mening. overgestapt naar dommel en zit nu aan 1.8€/maand enkel betalen wat je verbruikt ook maar per toeval bij deze mensen terecht gekomen, op geen enkele site (vergelijk, ...) komt deze voor dus ook bij deze sites begin ik argwaan te krijgen dat zij gesponsord worden en enkel sponsors op hun site terecht komen . Kan iedereen aanraden naar dommel over te schakelen goedkoopste die ik kon vinden en goede service

  • #2
    Re: gsm kosten

    Mobistar overgenomen door Orange ... enfin, naam veranderd.
    Factuur identiek als ervoor.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: gsm kosten

      Het staat je toch vrij om te veranderen wanneer je wil, Mobistar zal er niet van wakker liggen als een gebruik dreigt naar een andere provider over te stappen

      Je verhaal rammelt overigens: google "Dommel gsm" en je krijgt gelijk een reeks vergelijkende websites. Plus dat prijs niet voor iedereen het doorslaggevende criterium is: er is ook nog bereikbaarheid, ondersteuning, vooral bellen tegenover vooral dataverkeer, etc...

      Comment

      Working...
      X