Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte warmte zit van binnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Echte warmte zit van binnen


  • #2
    Re: Echte warmte zit van binnen

    De warmte lijkt mij wat overdreven, eerder witheet.
    Ben gek op die stenen muren, mocht misschien wat minder verscherpt.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Echte warmte zit van binnen

      De compo is knap maar jammer van die overbelichting van de "warmte"
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Echte warmte zit van binnen

        Hier volg ik mijn voorgangers !

        Groetjes Katrien
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Echte warmte zit van binnen

          Beste Katrien, Frans en Lagrange,


          Hartelijk dank voor jullie reactie!


          In de warmte/ ruit zat eigenlijk al niets bij het indrukken van de knop; een enorme hoeveekheid zonlicht en alleen een flauwe indruk van wat er achter zou kunnen staan; waarschijnlijk een kandelaar of iets dergelijks.
          Maar voor mij een heerlijke warmte die vraagtekens deed opkomen van wat er zicht achter zou kunnen bevinden.
          Van echte overbelichting is dus eigenlijk geen sprake, want de situatie ter plekke was zo.

          KLIK, beeldje vastgelegd omdat ik (voor/ tijdens het maken van de foto) al de warmte als indruk op de plaat "terug voelde".
          Het is voor mij meer de tegenstelling zelf die dit beeld aanvaardbaar/ geslaagd maakt.
          Een sfeerbeeld, zeg maar.

          Ben je op zoek naar een concrete afbeelding in het venster dan geef ik je/ jullie natuurlijk 100% gelijk, zonder tegensputteren.
          Er iets in monteren was voor mij in dit geval geen optie, mes excuses.

          Qua scherpte ben ik in deze uitgegaan van de verscherping voor een papieren print, maar -Peter, dank!- jullie nemen de afbeelding waar op een beeldscherm en daar is "tie denk ik gewoon iets te scherp voor.
          Ook daar is een punt van verruimd inzicht mijnerzijds gegroeid. Top, dank jullie wel!


          Groet,
          Ruud

          Comment

          Working...
          X