Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 20D leverbaar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 20D leverbaar ?

    Canon EOS 20D body €1,379.00 bij Camerastore maar wel pas in Oktober.
    Bij Koopdigitaal is ie op voorraad. voor 1739 incl kid
    Maar hoe kan dat nu ??? waar haalt die deze camera dan vandaan.
    Niet van Canon Nederland want die beweert dat ze nog geen 20D kunnen leveren.
    Ga je op stap... vergeet nooit je camera.
    Meer foto's in onze gallery >>

  • #2
    Re: Canon 20D leverbaar ?

    U kunt vandaag aan de dag al vanaf 25 Euro naar Athene vliegen, eventjes niet gelet op de voorwaarden. En bij Brussel Airlines kost het 98,- Euro. En zo is het ook op Internet. Ik kan u voor 125,- Euro de nieuwste XYZ met 30x Zoom en spaanse handleiding leveren . (U dient nu wel te betalen of u kredietkaartgegevens te verstrekken en we leveren het toestel tegen of na de feestdagen) En bij shop B kunt het direct het toestel meenemen voor 200,- Euro en bij shop C voor 225,- Euro en u krijgt een uitvoerige uitleg en nederlandse handleiding.

    De Canon 20D is bij elke geautoriseerde Canon verdeler reeds verkrijgbaar in de Benelux.
    Last edited by Otto Knap; 24 september 2004, 20:13.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Canon 20D leverbaar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
      U kunt vandaag aan de dag al vanaf 25 Euro naar Athene vliegen, eventjes niet gelet op de voorwaarden. En bij Brussel Airlines kost het 98,- Euro. En zo is het ook op Internet. Ik kan u voor 125,- Euro de nieuwste XYZ met 30x Zoom en spaanse handleiding leveren . (U dient nu wel te betalen of u kredietkaartgegevens te verstrekken en we leveren het toestel tegen of na de feestdagen) En bij shop B kunt het direct het toestel meenemen voor 200,- Euro en bij shop C voor 225,- Euro en u krijgt een uitvoerige uitleg en nederlandse handleiding.

      De Canon 20D is bij elke geautoriseerde Canon verdeler reeds verkrijgbaar in de Benelux.
      Ik vraag ,me dan af. Mag een Nederlandse dealer een Canon20D bij een collega dealer in het buitenland bestellen en hier in Nederland weer doorverkopen?
      Natuurlijk zou ik zelf ook het gene doen wat u boven heeft verteld.
      is een stuk goedkoper en je hebt vakantie gratis.
      Ga je op stap... vergeet nooit je camera.
      Meer foto's in onze gallery >>

      Comment


      • #4
        Re: Canon 20D leverbaar ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Scanon.nl
        Ik vraag ,me dan af. Mag een Nederlandse dealer een Canon20D bij een collega dealer in het buitenland bestellen en hier in Nederland weer doorverkopen?
        Natuurlijk zou ik zelf ook het gene doen wat u boven heeft verteld.
        is een stuk goedkoper en je hebt vakantie gratis.
        Dat mag hij, ik weet alleen niet hoe het daarna met de garantie zit.
        Ieder product dat in een land van de Europese unie te koop is, moet vrij kunnen verhandeld worden aan alle inwoners van de Europese unie...
        Als je daar wat meer info over wil, moet je die maar eens opvragen bij VW

        Ik dacht dat Canon werkt met continentale garanties voor body en internationale garantie voor lenzen...

        sugar
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • #5
          Re: Canon 20D leverbaar ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Scanon.nl
          Canon EOS 20D body €1,379.00 bij Camerastore maar wel pas in Oktober.
          Bij Koopdigitaal is ie op voorraad. voor 1739 incl kid
          Maar hoe kan dat nu ??? waar haalt die deze camera dan vandaan.
          Niet van Canon Nederland want die beweert dat ze nog geen 20D kunnen leveren.
          Het verschil zit in de Kit!!!

          De 20D is reeds van half september wereldwijd leverbaar in Kitvorm...(dus inclusief lens) de 20D body (zonder lens) zou pas half october op de europeese markt gegooid worden.

          zo simpel is dat
          David Goovaerts
          Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Canon 20D leverbaar ?

            Waarom verkopen ze eigenlijk meestal eerst de kit

            Omdat ze weten dat er een storm loop komt van alle BD leden ?
            Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

            Comment


            • #7
              Re: Canon 20D leverbaar ?

              de kit is nochtans vlot verkrijgbaar in duitsland hoor. heb er zelf eentje gekocht bij topfoto, dus dat die in europa slechts half oktober verkrijgbaar is, klopt niet (misschien wel voor benelux...)
              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

              Comment


              • #8
                Re: Canon 20D leverbaar ?

                Blijkbaar toch niet zo simpel hoor, heb hier een body zonder kitlens in mijn handen... komt van Top-Foto...heb hem nu al een weekje...


                Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Master
                Het verschil zit in de Kit!!!

                De 20D is reeds van half september wereldwijd leverbaar in Kitvorm...(dus inclusief lens) de 20D body (zonder lens) zou pas half october op de europeese markt gegooid worden.

                zo simpel is dat
                Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 20D leverbaar ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Master
                  Het verschil zit in de Kit!!!

                  De 20D is reeds van half september wereldwijd leverbaar in Kitvorm...(dus inclusief lens) de 20D body (zonder lens) zou pas half october op de europeese markt gegooid worden.

                  zo simpel is dat
                  Toch wel gek, er zijn plaatsen waar je net wel aan de body kunt komen, en niet aan de kit omwille van onbeschikbaarheid van de lens....
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 20D leverbaar ?

                    had eigenlijk ook liever de kit gekocht met de 17-85 lens, maar ging er lang op moeten wachten. zeer rare situatie idd!
                    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 20D leverbaar ?

                      Hallo boys and girls,

                      Ikheb sedert een tiental dagen mijne EOS 20D. Gekocht bij Campion te Brussel. Prijs was wel rond de 1800 Euro maar daarvoor heb je een superservice.

                      Het was enkel de body en ik heb er een SIGMA lens bijgekocht, want bij Alain heb je de "nieuwe" winkel en rechtover doet zijn vader de "tweedehands". Maar superkwaliteit. Ook opletten, want sommige lenzen zijn minder "goed" voor een digitale SLR.

                      Ik heb al aardig wat foto's gemaakt en ik had voordien de EOS 300D die jammer genoeg sneuvelde tijdens een val (lees zwempartij) in een fontein te Tienen (**** happens). Dus heb ik maar de EOS 20 D gekocht... maar wat een machine....
                      Greetz
                      Patrick

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 20D leverbaar ?

                        Oh ja, bijna vergeten
                        de BG-E2 voor de 20D kun je in Nederland voor 179 Euro (inclusief PP) kopen.

                        Patrick

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 20D leverbaar ?

                          waar?
                          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 20D leverbaar ?

                            volgens mi is de canon 20D betrekkelijk goed leverbaar, ik ken er al verschillende die er een hebben, ook vanop dit forum hier trouwens.
                            Daarbij schijnt canon binnenkort grote shipments aan te voeren naar europa om te voldoen aan de vraag
                            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 20D leverbaar ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Brion
                              Hallo boys and girls,

                              Ikheb sedert een tiental dagen mijne EOS 20D. Gekocht bij Campion te Brussel. Prijs was wel rond de 1800 Euro maar daarvoor heb je een superservice.

                              Het was enkel de body en ik heb er een SIGMA lens bijgekocht, want bij Alain heb je de "nieuwe" winkel en rechtover doet zijn vader de "tweedehands". Maar superkwaliteit. Ook opletten, want sommige lenzen zijn minder "goed" voor een digitale SLR.

                              Ik heb al aardig wat foto's gemaakt en ik had voordien de EOS 300D die jammer genoeg sneuvelde tijdens een val (lees zwempartij) in een fontein te Tienen (**** happens). Dus heb ik maar de EOS 20 D gekocht... maar wat een machine....
                              Greetz
                              Patrick
                              Geef het volledige adress eens aub moet maandag in brussel zijn ga e rdan eens langs voor wat glaswerk misschien.
                              Groetjes
                              http://www.vehe.be

                              Comment

                              Working...
                              X