Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sms probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sms probleem

    Ik correspondeer met een collega via sms wanneer we niet samen op bureel zijn. Mail is hier niet altijd een optie en sms is aangewezen omdat zij geen smartphone heeft noch wil.
    Dat lukte altijd tot gisteren. Ik weet niet waarom maar een sms verzenden naar haar mislukt iedere keer weer en alleen sms naar haar nummer mislukken. Alle andere nummers die ik sms ontvangen die sms.
    Ik moet haar daarom noodgedwongen opbellen en dat is niet altijd de aangewezen werkwijze op dat eigenste ogenblik.

    Ik meen dat ik ooit nog eens dat probleem heb gehad met het telefoonnummer van mijn vrouw en ik toen het sms verkeer heb gewist, de smartphone heropgestart en dat alles terug werkte. Nu lukt die oplossing niet.

    Kent iemand dit probleem en heeft er een oplossing voor? Ik heb Android 6.01.

    Nog dit : Ik heb een andere app geprobeerd en lijkt de sms wel te verzenden. Alleen haar gebrek aan antwoord doet mij vermoeden dat de sms toch niet is toegekomen (verstuurd?) terwijl de app aangeeft van wel.


    Edit : het probleem is opgelost.
    Heb ik net mijn vraag gepost, krijg ik bericht dat mijn collega haar Nokia gisteren heeft kwijtgespeeld en het nummer laten blokkeren. Vandaar dat ik haar niet kon bereiken. Logisch
    Last edited by nabi; 3 november 2017, 09:29. Reden: opgelost

  • #2
    Re: sms probleem

    Dacht even dat we dezelfde collega hadden, maar de mijne haar gsm is niet verloren.

    Comment

    Working...
    X