Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De brief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De brief


  • #2
    Re: De brief

    Soms kan het gaan om een artistieke vormgeving wat zeker waardering verdient maar hier geloof ik in onscherpte, of heb ik het verkeerd voor ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: De brief

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Soms kan het gaan om een artistieke vormgeving wat zeker waardering verdient maar hier geloof ik in onscherpte, of heb ik het verkeerd voor ?
      Dag Raymond, ik begrijp je reactie, ik zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen in jou plaats mocht ik deze foto niet zelf genomen en bewerkt hebben, maar dit verlies van detail, vooral door de microcontrasten er bijna volledig uit te werken (onscherpte?), is hier bewust aangebracht in de nabewerking, het typeert een beetje mijn huidige stijl.
      Voor alle duidelijkheid deze foto is origineel haarscherp op de brief, maar heeft ondanks een diafragma van F14 toch een vrij beperkte scherptediepte vanwege de korte afstand tot het onderwerp en de brandpuntsafstand van 55mm (cropcamera).
      ik weet dat het plaatje niet echt past in de algemene opvatting over fotografie maar hopelijk zijn er toch wel een paar mensen die het kunnen appreciëren.

      BTW ik apprecieer ten zeerste je opmerking en wil je zeker niet aanvallen maar enkel bij deze gewoon verduidelijken (niet goed praten).

      Groeten Eric

      Comment


      • #4
        Re: De brief

        De onscherpte geeft een bepaalde vorm van dramatiek - voor mij geslaagd.
        Doordat je niet op gelijke hoogte hebt gefotografeerd als de brievenbus helt de muur achterover
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: De brief

          Zeer mooi. Kan voor mij aan de muur.

          Comment

          Working...
          X