Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline II, IV en V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Skyline II, IV en V


    Als aanvulling op de twee skylines van vorige week, nu de III, de IV en de V.

    Zo verschillend zijn ze niet, maar ik dacht toch de moeite om eens te tonen.










    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Skyline II, IV en V

    de 3de spreekt mij het meest aan vooral vind ik daar de laagjes het mooist ,ook staat het vliegtuig(je) op een sterker plaats vooral door de vliegrichting . het blauwe is smaak maar ik zou eens een andere WB uitproberen

    Comment


    • #3
      Re: Skyline II, IV en V

      De eerste vind ik een mooie toevoeging Pieter.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Skyline II, IV en V

        Het was in het echt gewoonweg enorm blauw. Mistig in de vallei, ikke ver boven de vallei, de dichtste toppen 30km ver, de verste 100km, zonneke straalblauw, zodat je een gradatie van wit naar blauw had. En dan het vliegtuig dat afdraait richting den belle gieke.

        En, het is een reeks, dus alles zo gelijk mogelijk.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Skyline II, IV en V

          ze zijn allevijf buitengewoon.
          De tweede spreekt mij het meest aan vanuit z'n rust, de eerste was het meest verrassend.
          prachtig voorbeeld voor een tele als landschapsobjectief.
          proficiat trouwens met uw vanzelfsprekende HOF.
          grten, Geert.

          Comment

          Working...
          X