Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

    Heb ik bij een aantal polls in het verleden het thema 'Paraplu" niet als mogelijke keuze meegegeven? Paraplu's kunnen erg fotogeniek zijn, en dat bewijst het voltallige ereschavotje van de oktober Challenge: zowel yves23, als tantine en VQB hebben een paraplu in beeld en zie ze daar nu staan!
    Een dikke proficiat aan de winnaar, zijn twee 'opvolgers' en aan het volledige peleton.

    In oktober duurde het erg lang eer de eerste inzendingen kwamen. Wel, er waren er enkele vroege vogels, maar de meeste waren nieuwkomers die de regels niet kenden: geen exif, foto uit de vorige eeuw (), kaders en handtekeningen... ik heb zowat alle inbreuken op de regels gezien.
    Toen begon ik privéberichten te krijgen van ongeruste zielen, en om inzendingen te lokken moest ik uiteindelijk zelf een foto opladen via een testaccount, want ik wilde tevens bewijzen dat er niets aan de hand was. Maar dan volgde de rest, en kon ik na een vijftal geplaatste foto's mijn persoonlijke inzending (waarvoor ik reeds mooie punten gekregen had, waarvoor dank) netjes verwijderen.

    Er is, in andere topics, heel wat te doen geweest over het toelaten van commentaar of niet... De 'meerderheid' had immers beslist dat... Maar zo eenvoudig ligt dat niet, vooral als je de 'ja maar' stemmen in rekening zou brengen. Enfin, ik ga nog steeds geen commentaar toelaten tijdens de Challenge zelf, maar heb nu de oktober Challenge tevens (naast de september Challenge, die eigenlijk als test fungeerde) opengezet voor commentaar: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=72
    Allen daarheen dus, en diegenen die geen commentaar willen, zouden de eersten moeten zijn om onder hun foto 'no comment' of iets dergelijks te plaatsen. Ik hoop dat iedereen daarmee rekening houdt.

    De winnaar yves23 ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. Ik nomineer tevens de foto voor de wekelijkse Hall of Fame, maar ik kan enkel nomineren en bepaal dus geen eindselectie.
    Normaliter wordt de winnende foto ook in Shoot opgenomen. Daarvoor wordt yves23 persoonlijk gecontacteerd door de Shoot redactie.

    En nu: Stilte aub!
    (want dat is het thema voor november)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

    Toch ga ik de stilte doorbreken met een dikke proficiat voor alle deelnemers .

    Comment


    • #3
      Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

      proficiat aan de winnaar en de andere deelnemers

      Comment


      • #4
        Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

        Ook van mijn kant een dikke proficiat aan al die paraplu's en aan alle deelnemers, nu ga ik verder een tijdje stil zijn
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

          Ook proficiat aan de winnaars.
          Last edited by Iegienie; 3 november 2017, 12:43.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

            Dikke proficiat aan yves23 maar ook aan alle andere deelnemers!!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

              Van harte een dikke proficiat Yves! Welverdiend!
              Ook aan alle andere deelnemers een pluim!

              Groetjes Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: yves23 wint de oktober 2017 Challenge, thema: Het Weer. Proficiat!

                Iedereen bedankt voor de felicitaties en ook van mijnentwege een dikke proficiat aan alle deelnemers

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment

                Working...
                X