Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swallowed III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Swallowed III

    Een kleurige eend in het reeksje, waarom ....omdat ik het bij deze beter vond uitkomen en kleur is hier nog altijd relatief. Alvast bedankt voor de reacties op de vorige twee.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Swallowed III

    Natuurlijk is alles een kwestie van smaak, en deze vind ik eerlijk gezegd voor mij het meest aansprekend.
    Mooie lijnen, fijne compo, maar zeker ook de rustige kleuren vind ik fraai.
    De jagende wolken maken het af !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Swallowed III

      mij boejen vooral de opbouw en de kleurzetting van de foto. klasse !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Swallowed III

        prachtig deze , heel veel dynamiek en mooi van compo ,de kleur vind ik hier toch een meerwaarde , ook met dat schuim erbij geef je extra power aan deze foto ,kortom super
        ik vertoef heel veel aan de opaalkust ,maar ik herken die huisjes niet ,waar is dit juist ?

        Comment


        • #5
          Re: Swallowed III

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          prachtig deze , heel veel dynamiek en mooi van compo ,de kleur vind ik hier toch een meerwaarde , ook met dat schuim erbij geef je extra power aan deze foto ,kortom super
          ik vertoef heel veel aan de opaalkust ,maar ik herken die huisjes niet ,waar is dit juist ?
          Bedankt Patrick en nu verschiet ik toch echt dat je dit mooiste dorpje aan de opaalkust niet herkend. Je komt er nochtans verschillende keren per jaar. Audresselles
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Swallowed III

            Foto met zeer veel actie en dynamiek.
            Schuim en huizen lijken al richting zee te schuiven.
            mooi
            geerT.

            Comment


            • #7
              Re: Swallowed III

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Bedankt Patrick en nu verschiet ik toch echt dat je dit mooiste dorpje aan de opaalkust niet herkend. Je komt er nochtans verschillende keren per jaar. Audresselles
              ik had een vermoeden maar twijfelde over die eerste gebouwen ,ik heb het dorp nog nooit vanuit deze hoek gefotografeerd ,maar na deze foto te zien zal ik dat nu wel eens meer doen

              Comment


              • #8
                Re: Swallowed III

                Voorgrond en lucht vullen mekaar perfect aan. Ik ben in het algemeen voorstander van wat meer contrast maar hier zijn de ingehouden kleuren/contrast mooi op hun plaats.

                Comment

                Working...
                X