Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iphone X

    Zijn er hier die niet kunnen weerstaan hebben aan de launch van de Iphone X?

    Ikzelf zat gisteren klaar om 9u om eentje te pre-orderen...
    Normaal geleverd op 3 nov.

    Ik heb steeds met Android gewerkt dus het wordt wennen waarschijnlijk...

  • #2
    Re: Iphone X

    Ik heb kunnen weerstaan.... ;-)

    Comment


    • #3
      Iphone X

      Straf want er staat verkrijgbaar vanaf 3/11 maar bij bestellen staat dat hij verzonden wordt binnen 5 à 6 weken.
      Zo stond het er gisteren ook.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Iphone X

        te laat hé...

        Comment


        • #5
          Re: Iphone X

          Ik heb het afgeleerd.
          Had ook de Ipad Pro 12.7 als (een van de) eersten.
          Geen slecht toestel, maar de normale size was toch handiger geweest voor mij.

          En ik verwacht dat de X toch ook nog wat kinderziekten zal hebben.

          Nu, ik heb ook al eens een Galaxy Note 8 in mijn handen gehad, en die is ook wel lekker
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Iphone X

            Ik ga waarschijnlijk de upgrade doen van iPhone 6 naar de X 256GB versie. Ik was jaren geleden een Android gebruiker maar dan resoluut gekozen voor iPhone en je koopt een systeem. ik heb voor vele 100'den euro aan apps gekocht die feilloos werken en wil niet verplicht zijn dezelfde apps opnieuw te kopen voor Android. Mijn ouders en broer zijn ook iPhone gebruiker, collega's, ... en dat maakt het allemaal toch prettiger om FT en zo te gebrukken (ja, er is WhatsApp etc).
            Of je nu kiest voor een iPhone of Samsung hun laatste vlaggensschip, beiden zullen perfect kunnen doen waarvoor men deze wil gebruiken.

            Comment


            • #7
              Re: Iphone X

              Ik weet niet hoe het in omgekeerde richting zit, maar bij verandering van een Android naar IOS heb ik de overzet-functie gebruikt en bijna alle apps die ik in Android kocht, kon ik op IOS gebruiken zonder opnieuw te betalen.
              Natuurlijk deze dat voor beide systemen bestaan.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Iphone X

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ik weet niet hoe het in omgekeerde richting zit, maar bij verandering van een Android naar IOS heb ik de overzet-functie gebruikt en bijna alle apps die ik in Android kocht, kon ik op IOS gebruiken zonder opnieuw te betalen.
                Natuurlijk deze dat voor beide systemen bestaan.
                Apple heeft hiervoor inderdaad een gratis app in de Android store die meezoekt naar dezelfde apps of alternatieven maar dit is wel enkel voor gratis apps. Het is niet zo omdat je in Android store een app gekocht hebt dat die dan voor ios gratis is. (enkel uitzonderingen)
                Trouwens als je zoals ik 1326€ betaald voor een 256GB X dan kunnen er nog een paar apps af ook he
                Eigenlijk een hoop geld voor een telefoon...maarja...geld moet rollen en de economie moet draaien zekerst...

                @Alfa Centauri , velen schrijven over kinderziektes bij deze nieuwe telefoon maar 95% is toch gewoon Iphone 8.. Enkel die Face ID is nieuw en ze hebben daar een jaar aan gewerkt en het zou me verbazen indien die niet goed zou werken... (security is een top issue bij Apple)

                En de Samsung Note 8 was ook mijn ander alternatief....ziet er ook dik in orde uit...enkel iets te groot denk ik... Die stylus vind ik wel cool;...

                Comment


                • #9
                  Re: Iphone X

                  Een paar jaren geleden ben ik overgestapt van iphone naar oneplus en heb het mij nog niet beklaagd. Zit momenteel aan de O+5 die voor de 64 GB versie met 6GB ram toch slechts 499 EUR kostte in juli.

                  Veel plezier met de x, want het is ongetwijfeld een prachtig toestel.



                  Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iphone X

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                    @Alfa Centauri , velen schrijven over kinderziektes bij deze nieuwe telefoon maar 95% is toch gewoon Iphone 8.. Enkel die Face ID is nieuw en ze hebben daar een jaar aan gewerkt en het zou me verbazen indien die niet goed zou werken... (security is een top issue bij Apple)
                    .
                    Euh, bij de presentatie ging het al mis, die face ID

                    Forgot Touch ID .. Welcome Face ID :) You will gonna love it :)Here is quick fail video from the keynote..Feel free to Follow me and Subscribe if you enjoyed...
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iphone X

                      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Euh, bij de presentatie ging het al mis, die face ID

                      https://www.youtube.com/watch?v=-TLMpuZp4iw
                      En de gegeven uitleg heel plausibel waarom het zogezegd mis ging.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iphone X

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Ik heb kunnen weerstaan.... ;-)
                        En waarop, Rudy?
                        Omdat hij nog geen snelladen ondersteunt?
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iphone X

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          En de gegeven uitleg heel plausibel waarom het zogezegd mis ging.
                          Ja, maar het was toch grappig + zou eigenlijk niet mogen gebeuren op zo'n belangrijke presentatie.
                          Het zal ongetwijfeld een goed toestel zijn, maar voor die prijs heb je al een mooie macbook......
                          Ik wil mijn iPhone 6 ook upgraden, maar ik ga toch nog (even ) proberen te wachten...
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iphone X

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            En waarop, Rudy?
                            Omdat hij nog geen snelladen ondersteunt?
                            De prijs, als je hem koopt omdat je altijd het nieuwste wilt, moet je eerlijk zijn, en doe je er max 2 jaar mee. Krijg je er nog 500€ van. Moet je dus 800€ afschrijven op 2 jaar??? Meer dan een MB!!! (mijn MB air is meer dan 5 jaar oud, en werkt nog prima)
                            Ik heb nu een 7, die dus een jaar oud is. Zal nog wel een jaartje blijven. 8 is niet verschillend genoeg, beschouw ik als de 7S, en ik heb nooit een S gekocht, vond ik altijd de minst spannende iphones.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iphone X

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              De prijs, als je hem koopt omdat je altijd het nieuwste wilt, moet je eerlijk zijn, en doe je er max 2 jaar mee. Krijg je er nog 500€ van. Moet je dus 800€ afschrijven op 2 jaar??? Meer dan een MB!!! (mijn MB air is meer dan 5 jaar oud, en werkt nog prima)
                              Ik heb nu een 7, die dus een jaar oud is. Zal nog wel een jaartje blijven. 8 is niet verschillend genoeg, beschouw ik als de 7S, en ik heb nooit een S gekocht, vond ik altijd de minst spannende iphones.
                              Het centenverhaal klopt wel maar dat kan je dan van heel veel aankopen zeggen. (als ik naar mijn fotogerief aankopen kijk in de afgelopen 10 jaar )

                              Soms moet je ook eens zot kunnen doen...

                              @Alfa Centauri, die fail bij de presentatie was echt ongeloofelijk... De uitleg was idd plausible maar zoiets zou nooit mogen gebeuren...
                              Hetgeen ik van Face ID al gelezen heb denk ik wel dat het dik in orde zal zijn en veiliger dan eender welke andere smartphone oplossing...

                              Comment

                              Working...
                              X