Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Man-Ant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Man-Ant

    Post mortem stack van 52 frames. Handmatige werkwijze. Geen stackrail, wel statief uiteraard. Manueel draaien aan de lens MPE65.
    Kritiek en tips worden meegenomen in een volgende poging.

    [IMG][/IMG]


    Hartelijk dank voor jullie comment en het kijken.
    Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

  • #2
    Re: Man-Ant

    Letterlijk angstaanjagend mooie macro dit zeg..Vind dit soort extreme macro van onze insectenwereld altijd wel fascinerend, pracht resultaat..
    Als ik dan toch klein beetje kritisch mag zijn..Zie rond de voelspriet links wel een foutje...Geen idee hoe dit in Post Mortem werkt, maar in PS kun je dit in de lagen weer terugschilderen, misschien ook mogelijk hier.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Man-Ant

      Mooi gedaan !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Man-Ant

        Knap en past wel in de Halloween-sfeer
        Die lege zone rondom de linkse voelspriet was me ook opgevallen. Dat komt onnatuurlijk over.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Man-Ant

          Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
          Knap en past wel in de Halloween-sfeer
          Die lege zone rondom de linkse voelspriet was me ook opgevallen. Dat komt onnatuurlijk over.
          Dank je Laurens. Die lege zone .... ja , ik vraag me ook af hoe het komt. Iets in de stackingsoftware weet er geen raad mee. Heb de stack ook al in reverse gedaan. Zelfde resultaat. Ik blijf zoeken naar een oplossing.

          Werner
          Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

          Comment


          • #6
            Re: Man-Ant

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Letterlijk angstaanjagend mooie macro dit zeg..Vind dit soort extreme macro van onze insectenwereld altijd wel fascinerend, pracht resultaat..
            Als ik dan toch klein beetje kritisch mag zijn..Zie rond de voelspriet links wel een foutje...Geen idee hoe dit in Post Mortem werkt, maar in PS kun je dit in de lagen weer terugschilderen, misschien ook mogelijk hier.
            Schitterend Jos

            Comment


            • #7
              Re: Man-Ant

              hele mooie

              Comment


              • #8
                Re: Man-Ant

                Iedreen weeral bedankt voor de fijne aanvullingen.

                Groetjes,
                Werner
                Canon EOS750D + Sigma 150mm Macro of MPe65 + 65mm ext.tubes + raynox 250 + sunwayPhoto manuele stackrail MFR-150 + DIY diffusers + DIY flashholders.

                Comment

                Working...
                X