Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondspits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Avondspits


    Files ... mooi en ontspannend - ten minste toch aan deze kant van het glas
    Zicht op Brusselse Ring tijdens avondspits - achter glas



    mijn website : klik

  • #2
    Re: Avondspits

    Het taps toelopen t.o.v. het kader geeft het geheel een prettige spanning. Ook de ""lichtsliert" slingert ons lekker door het beeld.
    Bijna niet te vermijden, maar de reflectie leidt een beetje af. Zou een pola hier misschien geholpen hebben ?
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Avondspits

      Interessant beeld, maar de reflecties zijn voor mij geen meerwaarde.

      Mvg.,
      Smets84.

      Comment


      • #4
        Re: Avondspits

        De reflecties zijn bijna niet te voorkomen denk ik..Maar vind wel dat je hier een uniek beeld hebt gecreëerd..Het ramenpartij werk hier als een erg knap strak kader, en dan mooi hoe de lighttrails van de snelweg zo mooi vanuit het hoekje beginnen...Knap beeld Peter..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Avondspits

          Mooi beeld. De reflecties leiden een beetje af, maar zijn toch nog voldoende discreet om de boel niet te verknoeien voor mij.

          Ik ga misschien een heel domme vraag stellen, maar is dit soort reflecties te vermijden (verminderen) met een polarisatiefilter of zijn ze gewoonweg niet te vermijden ?
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Avondspits

            Heel knap dit beeld met de informatie van de doorkijk achter glas. In deze foto zit muziek !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X