Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisje + UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Huisje + UP

    Meer bepaald HET bekendste huisje van Bretagne,
    Omdat ik zelfs niet bij benadering durf te gokken hoeveel miljoenen keer dit reeds gefotografeerd werd, deze keer eens een foto met meer aandacht voor de omgeving/voorgrond dan voor het huisje.
    Ben benieuwd hoe dit standpunt bevalt (?)


    Up met het wit van de wolken iets witter

    Last edited by Guest17; 28 oktober 2017, 11:19.

  • #2
    Re: Huisje

    Fijne plaat om naar te kijken,en zeker door het standpunt. Het huisje valt inderdaad weg, maar je insteek was duidelijk.
    De witte wolkjes zijn m.i. een beetje te blauw ?
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Huisje

      Ik vind het een heel mooi standpunt, daar heb je werkelijk eens verandering in gebracht.
      Ik treed Johan echter ook bij dat de witbalans iets te koud staat.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Huisje

        Volg betreft de WB, maar buiten dat zeer zeker een origineel standplaats ingenomen om dit bekende huisje te fotograferen..

        Ik heb hem ook...Wel in de klassieke compo, maar om het wat anders da anders te doen heb ik hem met een long exposure gedaan en omgezet naar zwart-wit..Zal die nog wel eens posten.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Huisje

          Heel origineel standpunt (waar ik zelf niet aan zou denken mocht ik daar staan)- Zelf zou ik hem wat warmer bewerken, maar mooi gedaan.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Huisje

            De kleuren vallen me wat tegen in deze foto Djivan, waarschijnlijk bewerkt en de WB vergeten. Op de compo is niets aan te merken, de zware rotsen tegenover het lichte huisje.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Huisje

              Ik kan dat standpunt/compositie best wel appreciëren; goed gezien.
              Imo zit er een groene zweem over de foto ... misschien iets ten gevolge van je bewerking?

              Comment


              • #8
                Re: Huisje

                Ook in je up schort er nog wat aan de wolk/kleuren.
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Huisje

                  mooie compo gemaakt
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Huisje

                    vooral de anders dan andere compositie doet de foto boven zichzelf uitsteigen. prima !

                    de update oogt natuurlijker, mooi verbeterd.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Huisje

                      Bedankt voor up. Echt beter !
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X