Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] B

    Foto als resultaat van een hele leuke shoot! Ik wil wat meer oefenen met flitsers op buitenlocaties. Daarom had ik een vriendin van me gevraagd of zij eens wilde poseren voor mij. Dus voor beide een beetje uit onze comfortzone maar het leverde wel enkele mooie beelden op, waaronder deze dus. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast veel kijkplezier!
    Groetjes, Marchristan.


  • #2
    Re: B

    Goed belicht en een mooie spontane lach. De pose zelf vind ik minder geslaagd.

    Comment


    • #3
      Re: B

      mooi - de tanden/mond misschien wel een tikkeltje overbelicht ?
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: B

        Neusgatenpose is niet zo top, imo. Ze heeft mooie ogen en deze maken dan toch de foto wat. Maar ik denk moest je nu precies hoger gestaan hebben dat die ogen nog meer zouden uitkomen.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: B

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Neusgatenpose is niet zo top, imo. Ze heeft mooie ogen en deze maken dan toch de foto wat. Maar ik denk moest je nu precies hoger gestaan hebben dat die ogen nog meer zouden uitkomen.
          Ik volg.
          En ook bij deze snap ik de titel niet, of is het de bedoeling dat we hier het volledige alfabet beginnen af te gaan? ��

          Comment


          • #6
            Re: B

            Allen dank voor de commentaren. Wat de titel betreft: gewoon eerste letter van haar naam Barbara. Er volgt geen alfabet hoor [emoji2]

            Groetjes, Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: B

              Moeilijk standpunt. Zware onderkant. Wel mooi scherp op de ogen en het lijkt me wel een fotogenieke dame.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment

              Working...
              X