Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tvfox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tvfox

    Heeft er al iemand ervaring met deze gadget ? Het lijkt me te mooi om waar te zijn !

  • #2
    Re: tvfox

    Terug in de tijd ...

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: tvfox

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Terug in de tijd ...

      grts
      Sieg
      Lijkt mij ook - het moeten al op z'n minst zenders zijn die nog daadwerkelijk "uitzenden" - want er zijn er veel die enkel en alleen via de kabel te ontvangen zijn....

      Pas maar op dat je dan geen "Fox in een zak" koopt !
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: tvfox

        Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht
        Heeft er al iemand ervaring met deze gadget ? Het lijkt me te mooi om waar te zijn !
        Lijkt mij gewoon DVB-T ontvangst. Dat wil zeggen dat je hier in Belgie, afhankelijk van je locatie, één, Canvas, Ketnet ontvangt eventueel de RTBf zenders of een aantal NL of F zenders. Een "digitale antenne" bestaat trouwens niet.

        Je kent hopelijk de uitspraak "als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het waarschijnlijk ook zo".


        Edit: Heb je in Firefox de plugin "whostolemypictures" of do je een image lookup dan zal je zien dat de foto's van de "gebruikers" die hun ervaringen delen gewoon van internet gehaald zijn (pinterest, blogs..)
        Zo fake als wat.... zie ook hier
        Last edited by on4bam; 25 oktober 2017, 05:41.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: tvfox

          Je kan met DVB-T nog andere zenders ontvangen (VTM?) maar dat signaal is gecodeerd, dus heb je een decoder nodig.
          (Waar tvfox zedig over zwijgt.)

          Comment


          • #6
            Re: tvfox

            ja ik zal er maar afblijven !

            Comment


            • #7
              Re: tvfox

              Je kan met DVB-T nog andere zenders ontvangen (VTM?) maar dat signaal is gecodeerd, dus heb je een decoder nodig.
              En laat Telenet dat nu net niet (meer) willen dat je nog tv kan kijken via DVB-T2.
              Ze zenden wel het volledige pakket uit via de zenders van Norkring, maar kijken mag niet.
              Dus blijven enkel de VRT zenders over...

              Het artikel waar het over gaat is gewoon een antenne voor DVB-t signalen

              mvg
              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

              Comment

              Working...
              X