Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Loore



    zonder streepje boven maar wel een streepje voor ;-)


    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 28 oktober 2017, 21:40. Reden: Code hersteld
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Loore

    Weer heel knap. Laat ze maar komen, met of zonder streepjes.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Loore

      wat een mooi portret weeral.

      verder kwa commentaar raak ik niet, ik voel me veel te nietig tov dergelijke kunde en vakmanschap.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Loore

        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
        Weer heel knap. Laat ze maar komen, met of zonder streepjes.
        +1. Volledig mee akkoord. Man of vrouw maakt niet uit, portret is telkens sterk en mooi!

        Groetjes, Marchristan.

        Comment


        • #5
          Re: Loore

          Heel knap
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Loore

            Ik zou graag meegenieten, maar om één of andere reden zie ik geen foto

            Comment


            • #7
              Re: Loore

              Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Ik zou graag meegenieten, maar om één of andere reden zie ik geen foto
              nu begrijp ik het ook niet hoe het komt...help!! administrator :-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Loore

                Moderator Note: Het heeft allemaal met de juiste code te maken. De originele code (zonder de IMG-tags) veroorzaakte een download van de foto, wat toch niet de bedoeling is. Dan die overbodige code achter jpg geschrapt, maar nog niets. Dan vooraan de www veranderd in dl en dat maakte uiteindelijk de foto zichtbaar. Voor mezelf (op Mac) weet ik hoe ik een Dropbox foto hier moet plaatsen, maar hoe anderen te werk gaan is mij vaak ook een raadsel. Enfin, foto zichtbaar, en wat wil je nog meer?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Loore

                  wow...maar hij was zichtbaar door het 0 in 1 te veranderen maar na enkele dagen was ie verdwenen....zonder dat ik iets had veranderd (ik dacht dat het aan dropbox lag)
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loore

                    Als je de link vanuit dropbox kopieert moet je inderdaad de www vervangen door dl als je hem hier plaatst. Zo zou hij voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loore

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Als je de link vanuit dropbox kopieert moet je inderdaad de www vervangen door dl als je hem hier plaatst. Zo zou hij voor iedereen zichtbaar moeten zijn.
                      Ok dat was dus bij de andere ook verkeerd....is ondertussen rechtgezet.... en zal in de toekomst correct gebeuren #nooit te oud om te leren :-)
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment

                      Working...
                      X