Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer KO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Printer KO

    Mijn oude HP AIO heeft eindelijk de geest gegeven. Hij print nog wel, maar geeft zeer dikwijls een paper jam fout terwijl er helemaal geen papier vast zit.
    Tijd voor vervanging dus. Maar door wat.

    Wat ik al zeker weet... geen HP meer (verschrikkelijk service en buggy drivers).
    Ik dacht aan Canon of Epson.

    Wat moet dat beest kunnen:
    - printen op A4
    - randloos printen van foto's tot A4
    - scannen
    - op het netwerk kunnen

    Ik had al gezien dat de Canon Pixma T8050 in aanbieding staat bij Coolblue voor 129 euro momenteel.


    Iemand ervaring met deze printer?
    Andere tips?

    Alvast bedankt
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Printer KO

    Niet met dat type maar wel met de verschillende merken en Canon komt er steeds als beste uit wat betreft inkjet printers.

    Maar heeft deze printer netwerk?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Printer KO

      Draadloos netwerk ingebouwd.

      --
      map.
      T.T.

      Comment


      • #4
        Re: Printer KO

        Heb al Epson, HP en Canon gehad.
        Canon steekt er voor mij echt bovenuit wat betreft software (ook updates) en gebruik.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Printer KO

          Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
          Draadloos netwerk ingebouwd.

          --
          map.
          T.T.
          Idd. Zou liever bekabeld netwerk hebben, maar de printers met een ethernet poort zijn dun gezaaid.

          Had deze Epson ook nog gezien. En kan A3 printen... maar de reviews zijn niet zo positief:
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Printer KO

            Steef, als je de pixma aansluit met de USB op de router komt deze gewoon in je netwerk te zitten, geen probleem toch
            Tevens is deze met alle andere draadloze apparaten ook nog eens bereikbaar via de wifi
            Zelf gebruik ik de Canon MG70150, https://nl.canon.be/printers/inkjet/pixma/pixma_mg7150/, maar dan wel in de zwarte versie
            Heel tevreden van en heel makkelijk

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Printer KO

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Steef, als je de pixma aansluit met de USB op de router komt deze gewoon in je netwerk te zitten, geen probleem toch
              Spijtig genoeg staat mijn router niet op de plaats waar de printer staat. Daar staat enkel een switch, zonder USB.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Printer KO

                Na (slechte) ervarringen met Epson, Brother en HP, nu reeds een tijdje een Canon Pixma MG 6850.
                Er komt niks anders meer in huis dan Canon, want nu toch reeds een aantal jaar in huis en zonder enig probleem... wat van de andere drie merken niet kon gezegd worden.

                PS Krijg hem wel niet werkend via wifi met mijn laptop... maar zal dat eerder met mijn kennis op gebied van informatica (die nihil is) te maken hebben, dan met de printer denk ik .

                Comment


                • #9
                  Re: Printer KO

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                  Idd. Zou liever bekabeld netwerk hebben, maar de printers met een ethernet poort zijn dun gezaaid.
                  De PIXMA TS9150 serie hé ... wel wat duurder maar dan ook iets degelijk.
                  Hoogwaardige prints en slimme connectiviteit in een compacte All-in-One met 6 single-inktcartridges voor thuis. Speciaal ontwikkeld voor enthousiaste fotografen
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Printer KO

                    Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                    Mijn oude HP AIO heeft eindelijk de geest gegeven. Hij print nog wel, maar geeft zeer dikwijls een paper jam fout terwijl er helemaal geen papier vast zit.
                    Tijd voor vervanging dus. Maar door wat.

                    Wat ik al zeker weet... geen HP meer (verschrikkelijk service en buggy drivers).
                    Ik dacht aan Canon of Epson.

                    Wat moet dat beest kunnen:
                    - printen op A4
                    - randloos printen van foto's tot A4
                    - scannen
                    - op het netwerk kunnen

                    Ik had al gezien dat de Canon Pixma T8050 in aanbieding staat bij Coolblue voor 129 euro momenteel.


                    Iemand ervaring met deze printer?
                    Andere tips?

                    Alvast bedankt
                    Mijn kameraad heeft die, zeer tevreden over de kwalitiet van de afdrukken.
                    Ik heb deze.
                    https://www.printershop.be/product/3...xma-mx925.html

                    Deze heeft zowel wifi als ethernet en USB aansluiting.
                    Ben er ook zeer tevreden van de kwaliteit van de foto's.
                    Enig minpuntje is dat de initialisatie van de printer (bij opzetten) tergend lang duurt.
                    eenmaal hij volledig opgestart is gaat het snel.

                    Wanneer je de foto's naast mekaar legt zie je wel een klein tussen de twee printers (in voordeel van de TS8050) door de extra grijscartridge.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Printer KO

                      Ik ben meer dan tevreden over Canon. Momenteel heb ik een pixma mg6750. Zowel kopieren, printen als scannen werken naar behoren

                      Comment


                      • #12
                        Re: Printer KO

                        Heb hier de Canon TS9055. Zeer tevreden over, misschien iets te plastiekerig gebouwd, maar zeer compact en degelijke printkwaliteit.

                        Comment

                        Working...
                        X