Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Connecterra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Connecterra

    Nikon D3300 - Nikon D7200

  • #2
    Re: Connecterra

    Leuk beeld met zachte kleuren. Lijkt wel genomen net die week dat er veel Sahara zand in de lucht zat.
    Ik had wel het onderwerp iets minder centraal proberen plaatsen, beetje vreemde compositie nu maar toch een leuke plaat. Misschien ook een tikkeltje meer exposure... maar dat kan ook aan m'n monitor liggen.

    Comment


    • #3
      Re: Connecterra

      De helderheid wat terughoudend weergegeven is een sfeerkeuze en in de inhoudelijke context van deze foto weet ik dit resultaat zeer te waarderen
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Connecterra

        @ RobC83 Bedankt voor het commentaar, het is een foto die "los uit de pols" genomen werd, ik heb daardoor weinig op de compositie gelet. Achteraf vond ik het resultaat er beter uit zien dan verwacht

        @G.R. Bedankt!
        Nikon D3300 - Nikon D7200

        Comment


        • #5
          Re: Connecterra

          Prachtig beeld. Schitterende scherptediepte. En dan die hemel, dat maakt het helemaal af. Helt hij niet een beetje naar links? Of is dat gezichtsbedrog?
          mvg, Wilfried
          http://www.familialebemiddeling.net
          http://www.mestdagh.biz

          Comment


          • #6
            Re: Connecterra

            Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk bericht
            Prachtig beeld. Schitterende scherptediepte. En dan die hemel, dat maakt het helemaal af. Helt hij niet een beetje naar links? Of is dat gezichtsbedrog?
            +1
            Volgens mij helt het onderste deel rechts van de constructie wat naar links. De linkerkant staat recht - wat vervorming door de lens ??
            Last edited by philitalia; 25 oktober 2017, 09:17. Reden: computer zegt soms niet wat ik wil zeggen :(
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: Connecterra

              Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk bericht
              Prachtig beeld. Schitterende scherptediepte. En dan die hemel, dat maakt het helemaal af. Helt hij niet een beetje naar links? Of is dat gezichtsbedrog?
              waarschijnlijk omdat ik de foto met de losse hand heb genomen, ik zal hem nog eens door de nabewerking draaien

              Bedankt voor het commentaar!
              Nikon D3300 - Nikon D7200

              Comment


              • #8
                Re: Connecterra

                Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                +1
                Volgens mij helt het onderste deel rechts van de constructie wat naar links. De linkerkant staat recht - wat vervorming door de lens ??
                Bedankt voor het commentaar, ik vermoed niet dat het lensvervorming is en ga hem een beetje draaien.
                Nikon D3300 - Nikon D7200

                Comment

                Working...
                X