Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lang wachten op lens!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lang wachten op lens!

    in juni mijn 300d kit gekocht,speciaal aan de verkoopster gevraagd of al mijn lenzen hierop gingen werken!
    ik kreeg als antwoord dat alles boven de 50mm geen problemen ging geven,dus mijn groothoeklens van sigma kon ik al even aan de kant laten!
    geen direct probleem omdat ik de kitlens en de75-300mm van canon nog had,alsook de 175-500mm van sigma!
    wat bleek na een test op circuit met de 175-500mm van sigma?je raad het al:error 99!
    lens binnengedaan op 23/07/2004 en vandaag nog altijd niks!
    zijn er hier nog BD'ers die dit meegemaakt hebben,en hoelang hebben jullie moeten wachten? ik vrees dat m'n lens in matuzalem is terechtgekomen ipv bij sigma!
    Last edited by meuwi; 23 september 2004, 23:01.
    grts; M

  • #2
    Re: lang wachten op lens!

    Twee maanden is nogal lang hoor.

    En wat betreft van "alles boven de 50mm".....
    15 mm. 16 mm, 12-24 , 15-30 , 28-135 , 28-300 enz..... staan aan te schuiven om op de 300D te mogen.

    Begin alvast met een aangetekende brief.......

    PS: Heeft die vriendelijke verkoopster ook een naam en een bedrijf ?


    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: lang wachten op lens!

      @skitch:action-shop Kemp,koning Albertstraat Hasselt!
      daarom mijn lens binnen gebracht bij foto mabo in Bilzen,maar nu laat sigma weer lang op zich wachten!
      grts; M

      Comment


      • #4
        Re: lang wachten op lens!

        Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
        @skitch:action-shop Kemp,koning Albertstraat Hasselt!
        daarom mijn lens binnen gebracht bij foto mabo in Bilzen,maar nu laat sigma weer lang op zich wachten!
        ik vrees dat dit een Sigma verschijnsel is dat er moeilijk overgaat.

        Ik heb ooit (nu een jaar of 6 geleden) een Sigma 170-500mm besteld bij de verdeler op de hoek. Ik geef toe het was er een met sigma vatting, aangezien ik toen nog maar de sa-300 van sigma had en geen canon. na 8 maand , ja u leest dat goed 8 maand wachten is mijn lens uiteindelijk toegekomen. mijn 2x convertor heeft meer dan een jaar op zich laten wachten.

        resultaat van dit alles... Sigma buiten en Canon binnen

        groetjes
        David Goovaerts
        Canon EOS 1DsmkIII & 1Dx, L lenzen

        Comment


        • #5
          Re: lang wachten op lens!

          @tiger-master:als ik 8 mnd moet wachten vreet ik m'n foto spullen op!!!
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: lang wachten op lens!

            Hallo Meuwi,

            Wettelijk gezien heeft de verkoper alle verantwoordelijkheid......
            'k zou er toch een beetje achterzitten.
            Een briefje schrijven dus. Of twee.

            De winkel heeft er alle baat bij om ZIJN klanten te verdedigen tegenover de groothandelaar. Daar heb je je "winkel om de hoek meerprijs" voor betaald.

            Jammer.

            @Tiger-Master : idd zou ik ook zo reageren. Als "kleine" klant kunnen we die "grote" bedrijven niet pushen. Gellukkig zijn we nog vrij om te kopen wat en waar we willen.


            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: lang wachten op lens!

              heb een gepeperd faxke gedaan,ben benieuwd wanneer en welke reactie dat ik krijg!
              ik hou jullie op de hoogte!
              grts; M

              Comment


              • #8
                Re: lang wachten op lens!

                eindelijk vandaag m'n lens terug kunnen gaan halen,54 euro ipv de vooropgestelde 80 euro!
                mss omdat ze me zolang hebben laten wachten!
                grts; M

                Comment

                Working...
                X