Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Birds


    Last edited by Laurens; 29 oktober 2017, 20:19.

  • #2
    Re: Birds

    Toch even oefenen in het testforum hoe een foto hier zichtbaar te plaatsen ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Birds

      Moderator Note: Even de URL-link vervangen door een IMG-link en het beeld is zichtbaar. Je moet het laatste icoontje (Voeg beeld toe) in die reeks gebruiken om een foto zichtbaar te maken
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Birds

        De silhouetten zijn niet helemaal scherp maar met enkel maanlicht lijkt me dit toch een hele prestatie - knap
        De bewegingsonscherpte geeft ook wel wat dynamiek
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Birds

          Fascinerend beeld maar komt vrij vlak over.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Birds

            Onrealistisch blauw,maar wel van een heel mooie tint.
            De vogels en de maan maken het beeld compleet. Had je eventueel nog meer ISO in kunnen zetten ?
            In een ideale wereld (moeilijk) zou die ene vlerk net niet voor de maan zijn.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Birds

              bijzondere foto die zeker de moeite waard is, vind ik. Maar, zou nog net iets sterker geweest zijn met wat meer scherpte.

              Wat ik persoonlijk bijzonder aansprekend vind, is de plaatsing van de onderwerpen. dat voelt naar iets bijzonder.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Birds

                Misschien niet 100% scherp, vind het beeld kwa originaliteit toch zeker wel heel gaaf...Mooi..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Birds

                  Beeld verdwenen... Vogels gevlogen?

                  Beeld teruggeplaatst...

                  [IMG]Birds by Ruud Meijers, on Flickr[/IMG]
                  Last edited by Yes sir; 6 november 2017, 18:08. Reden: Beeld verdwenen uit archief na vernieuwing website?

                  Comment

                  Working...
                  X