Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De "Kleppende Klipper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De "Kleppende Klipper





    Iedereen uit Mol en omstreken kennen de "Kleppende Klipper", als de restaurant boot.
    Die ligt aan de kade juist voor de Baileybrug (weet je nog?).
    Het restaurant is wereldberoemd in Mol.
    Dat bord die ik niet had weg gekloond in de reflectie in de vorige foto, staat er deze keer wel nog op.
    Rechts van het 'eilandje' vaar je naar de oude sluis die niet meer in gebruik is en vanwaar ik de eerste foto van de geniebrug heb genomen.





    Bedankt voor het kijken.



    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: De "Kleppende Klipper

    Fraaie kleuren en afwerking.
    Maar ik wil alsmaar kijken naar de linkerkant.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: De "Kleppende Klipper

      't Ja Johan, ik was eerder nieuwsgierig wat zich achter dat donkere gat te zien was.
      Dat was dus dat eerste deel van de brug en de weg langs het kanaal waar ik per toeval een 'ingang' tot het bos Verkallen en dat meer heb gevonden.
      Omdat ik niet ver kan stappen had ik wel heel graag een shooting day ingericht om medeleden de mooie kantjes van Mol te leren kennen en te fotograferen.
      Helaas kan ik dit fysiek niet aan.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: De "Kleppende Klipper

        zijn dat ventilatoren daar boven op die mast ?
        mooi licht, mooie weerspiegeling, mooie kleuren.

        vraag me ook wel af of de foto niet net iets sterker zou zijn zonder het fietspad annex berm er bij ? is maar een ideeke he.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: De "Kleppende Klipper

          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          zijn dat ventilatoren daar boven op die mast ?
          mooi licht, mooie weerspiegeling, mooie kleuren.

          vraag me ook wel af of de foto niet net iets sterker zou zijn zonder het fietspad annex berm er bij ? is maar een ideeke he.
          Zo denk ik er ook over

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: De "Kleppende Klipper

            Zonder fietspad en berm was het alleen de boot geweest en dan was dat een "Transport" foto geweest.
            Ik ga daar niet zomaar ergens staan en via het in- of uitzoomen een compositie maken hoor.
            Dichter gaan kon niet wegens die berm die wel stijl naar beneden gaat. Veder gaan was ook geen optie want dan stonden die vangrails teveel in beeld.
            Men mag suggesties doen maar dan moet men weten hoe het daar uit ziet.

            Ventilatoren op een mast?
            Nee hoor, het zijn kleine windmolens die elektriciteit leveren.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: De "Kleppende Klipper

              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
              Ventilatoren op een mast?
              Nee hoor, het zijn kleine windmolens die elektriciteit leveren.
              ah, inderdaad functioneler dan een ventilator...
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment

              Working...
              X