Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fall Creators Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fall Creators Update

    Zojuist heeft de Fall Creators Update zichzelf geïnstalleerd.
    Ge kunt nu schrijven met inkt in Office (chic).
    En Edge zou interessanter zijn geworden.
    Natuurlijk zijn er nog een hoop toeters en bellen bij gekomen.
    Het bijzonderste voor mij is dat buiten mijn bureaublad er weinig van te zien is.
    Edge blijft even log.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Fall Creators Update

    Is al geinstalleerd op de 17e ... de release datum ...

    Comment


    • #3
      Re: Fall Creators Update

      Hier ook geinstalleerd op 2 pc´s. Ik heb wel telkens 1 maal manueel moeten herstarten, maar het lijkt prima te werken. Het is wel niet evident om een duidelijk zicht te krijgen op de voordelen van al de wijzigingen, maar dat zal zich wel uitwijzen bij verder gebruik.

      Comment


      • #4
        Re: Fall Creators Update

        Nog altijd versie 1703 hier.

        Comment


        • #5
          Re: Fall Creators Update

          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
          Nog altijd versie 1703 hier.
          Om de herfst nu te laten werken moet je hem momenteel wel zelf manueel installeren.[emoji3]

          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Fall Creators Update

            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            Om de herfst nu te laten werken moet je hem momenteel wel zelf manueel installeren.[emoji3]

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
            Ga eerst op de laptop proberen, vooral om te vermijden dat het automatisch gebeurt wanneer we begin november ergens op een mobiele verbinding zitten.
            Let altijd een beetje op omdat mijn PC 8 jaar oud is en ik o.a. ook mijn printers hervul - in deze middens is er nogal wat paranoia (er zijn er die nog altijd op XP zitten zonder internet ) - maar tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad met wat oudere hardware.

            Comment


            • #7
              Re: Fall Creators Update

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Ga eerst op de laptop proberen, vooral om te vermijden dat het automatisch gebeurt wanneer we begin november ergens op een mobiele verbinding zitten.
              Let altijd een beetje op omdat mijn PC 8 jaar oud is en ik o.a. ook mijn printers hervul - in deze middens is er nogal wat paranoia (er zijn er die nog altijd op XP zitten zonder internet ) - maar tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad met wat oudere hardware.
              FWIW ... Ja ... men denkt veel te snel dat de harware afgeschreven moet worden ... Mijn Windows Insider PC (windows beta en pre-beta versies!) is een oude socket 775 PC met een goedkoop MSI bordje, loopt op een E6800 cpu met 4 GB, 'k heb er een oude OCZ vertex SSD uit 2010(120GB) in gestopt, werkt gewoon voortreffeleijk. ... en een hoop sneller dan men zou kunnen denken ...

              Comment


              • #8
                Re: Fall Creators Update

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                FWIW ... Ja ... men denkt veel te snel dat de harware afgeschreven moet worden ... Mijn Windows Insider PC (windows beta en pre-beta versies!) is een oude socket 775 PC met een goedkoop MSI bordje, loopt op een E6800 cpu met 4 GB, 'k heb er een oude OCZ vertex SSD uit 2010(120GB) in gestopt, werkt gewoon voortreffeleijk. ... en een hoop sneller dan men zou kunnen denken ...
                Q9400 2.66 GHz

                Wel 95W, kast opengelaten, geen probleem.

                Comment


                • #9
                  Re: Fall Creators Update

                  Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                  Q9400 2.66 GHz

                  Wel 95W, kast opengelaten, geen probleem.
                  Een betere koeler dan stock en een paar goede fans in push-pull en ge kunt uw kast dicht doen als ge dat al zou willen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fall Creators Update

                    Staat er hier nu ook op se ... geen problemen ondervonden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fall Creators Update

                      OPGEPAST!
                      Er zijn een behoorlijk aantal meldingen waarbij de handmatige install vanaf de MS site behoorlijk in het honderd loopt. Er zijn "haperpunten" op diverse % install en de installatie duurt tientallen uren!
                      Ik heb de install op een van onze PC's gisteren afgebroken na 6-7 uren install ... Na reboot was er helemaal niets geinstalleerd. Er zijn ook meldingen dat er na geforceerde reboot een roll-back gebeurt maar misschien is wachten op de automatische MS melding dat de update klaar is voor uw specifieke hardware config geen overbodige luxe.
                      Er loopt een draad daarover op answers.microsoft

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fall Creators Update

                        Op mijn vaste PC werd het aangeboden bij controleren naar updates ... verliep heel vlot.

                        Op een tablet werd het niet aangeboden bij controleren op updates en daar heb ik het manueel geïnstalleerd ... was goed voor twee uur.
                        Maar wanneer alles geïnstalleerd was, toen kwam de boodschap dat dezelfde update klaar was voor installatie.[emoji1]
                        Onmogelijk te onderbreken en dus een tweede keer de setup laten doorlopen.
                        Nadien werkte alles normaal.

                        Het lijkt me niet echt normaal, maar soit ... het werkt wel allemaal. [emoji1]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fall Creators Update

                          Op de laptop staat hij erop, heeft wel zeker twee uur geduurd.
                          Voor de printer heeft MS nu een eigen app waar je eerst nog op het netwerk moet aanloggen, lijkt me geen vooruitgang.
                          De bestaande driver werkt ook nog.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fall Creators Update

                            Hier duurde de update op mijn laptop zo'n 1,5 uur, best wel lang, maar voor de rest geen problemen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fall Creators Update

                              Hier wel problemen op beide Pc's.
                              Edga is enorm traag geworden en ik zou Adobe Flash moeten inschakelen, wanneer ik in de geavanceerde instellingen ga kijken staat die echter al ingeschakeld.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X